Hotel Bridge House **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bridge House bij:

2 reviews over Hotel Bridge House in het Nederlands

Geweldige lokatie

gerda.westerman, 9-8-2013

Dit hotel ligt midden in Temple bar tegenover een grote Pub die 's-avond veel lawaai maakt. Ideaal voor de jeugd die van uitgaan houden. Bedden waren schoon. Douche en toilet waren ook schoon geen shampoo of zeep aanwezig in douche. Wel bij de wasbak hangt een zeeppompje.. Kamer was gerenoveerd. Zag er allemaal netjes uit. We lagen in een 4 persoons kamer op de bovenste verdieping. Het waren 73 trappen tot aan onze kamer. Geen lift aanwezig. Ontbijt was sober. witbrood met toaster en jam, koffie/thee jus dórange en appelsap. En wat cornflakes met melk. Wij zijn er 3 nachten geweest met 2 grote kinderen die van uitgaan houden, dus voor ons was de lokatie helemaal top. Wij hebben van Dublin genoten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Slaapkamer-kast of zoiets

Rico, 13-7-2013

Als je een bed en douche wil hebben zit je hier goed. Middenin de Temple Bar uitgaansbuurt en alle attracties van Dublin goed bereikbaar. Wil je luxe zoek verder.
Gereisd alleenreizend in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bridge House in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bridge House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bridge House scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.