7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Ashling**** bij :

9 reviews over Hotel Best Western Ashling in het Nederlands

Goed en degelijk

Boeli, 2-2-2015

Het hotel heet nu Ashling hotel. Lopen naar het centrum is ong. 25 min. Geen zin in lopen, Luas Tram stopt nagenoeg voor de deur. Airlink Bus stopt bij Heuston-bus,tram en treinstation, 150 mtr vanaf het hotel. Rivier oversteken en u ziet het hotel voor u.

Ashling is een populair hotel, personeel bij de receptie is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ontbijt is full irish breakfast en zeer uitgebreid. We hadden geen last van verkeerslawaai of lawaai van andere gasten. Uitgebreide thee en koffie faciliteiten op de hotelkamer.

Gereisd met partner in december 2014

Lekker hotel

marcel_vdbrink, 19-1-2014

Mooie kamer En goede gratis wifi. Wel een beetje buiten het centrum, maar de tram stopt bijna voor de deur. Voor 3.20 euro heb je een retourtje naar het centrum. Taxi naar de airport is 25 euro.
Gereisd zakelijk in januari 2014

Zeer goed hotel

miriam Olijdam, 24-4-2012

Zeer goed, leuk hotel. Ligging van t centrum, lopend 20min, met de bus/tram 5 min. Mooi park achter het hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Kamers groot en fijne bedden (minpunt beperkt stopcontacten). Schoon en mooi ingericht.
Gereisd met vrienden in april 2012

Monique, 25-7-2011

Hotel is goed. Niet super, maar zeker ook niet slecht. Personeel kon wat ons betreft wel wat vriendelijker. Bij aankomst gaf men aan dat de kamer nog niet betaald was, maar deze was wel al betaald. In plaats dat zij dit voor ons uitzochten, moesten wij zelf gaan bellen naar het boekingskantoor, terwijl we een betaalbewijs bij ons hadden.

De ligging is wel een stukje van het centrum, maar zeker met het zeer dichtbijgelegen openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Dublin zelf vond ik tegenvallen, maar dat is een kwestie van voorkeur en smaak. Daarnaast werkte het weer ook niet mee, toen wij er waren. Het was heel erg koud en nat. Wellicht had ik de stad leuker gevonden als het weer wat beter was geweest. Het eten in de restaurants in Dublin was overigens, waar we ook gingen eten, fantastisch.

Gereisd met partner in januari 2009

Helemaal geweldig!

Rianne Konst-Boven, 20-8-2010

Wij zijn acht dagen in het Ashling Hotel geweest voor onze huwelijksreis, en we hebben het fantastisch gehad! De kamers zijn erg mooi (wij hadden een kingsize bed - erg relaxed) en schoon. De service is prima, vooral de bediening in het restaurant is erg hartelijk. Met de Luas (tram) is het centrum heel snel te bereiken, en ook lopend is het zeker te doen. Het Phoenix Park is erg dichtbij, wij hebben hier elke dag wel even gewandeld. Ook op een luie zondagmiddag is het erg fijn bij het Wellington Monument in het gras te liggen zonnen (ja, heel af en toe schijnt de zon in Dublin :P). Wij gaan dan ook zeker nog eens terug naar Dublin, en ook dan zullen we weer logeren in het Ashling Hotel!

Enige minpunt: geen minibar op de kamer. Verder zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010
?

Modern hotel.

Lineke, 12-8-2010

In augustus 2009 3 nachten in een superior king

room in dit hotel verbleven.

Echt een grote kamer met een luxe badkamer en mooi uitzicht.

Jammer genoeg geen minibar.

Tram en bus naar vliegveld inderdaad op

loopafstand.

Ook op loopafstand het Phoenix park, waar je

een fiets kunt huren.

Denk eraan ze fietsen ook links.

Gereisd met partner in augustus 2009

Els, 21-11-2006

Prima hotel. Nette kamer. De badkamer was wel aan vernieuwing toe. Het ontbijt was prijs/kwaliteit OK. Bediening bij de warme gerechten. Heel vriendelijk personeel. Prachtig en goed warm (30°)zwembad. Heel proper en clean : douches, kleedkamers, en cabines werden telkens drooggemaakt na gebruik.
Gereisd anders in november 2006

H.Kuiper, 11-11-2005

Hotel ligt net iets buiten het centrum (15 min.lopen). Tram stopt voor de deur. Ook de bus naar het vliegveld.

De kamers zijn netjes ingericht, schoon, redelijk ruim, prima badkamer.

Het is er rustig. Prima hotel voor een paar nachten.

Gereisd anders in november 2005

Carlos Muylaert, 16-3-2005

Leuk en aangenaam hotel op 10 minuten van de stadskern. Vanaf de luchthaven van Dublin gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer of taxi. De kamers zijn mooi en degelijk ingericht. Het Iers ontbijt is uitstekend. De Guinness Lounge in het hotel is een toffe pub
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ashling in Dublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ashling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Ashling scoort een 7.85 uit 10 op basis van 14 reviews.