Hotel Victoria **

Matig

4 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Ga NIET!

Letty, 14-9-2009

Laat de toplocatie van dit hotel je niet verleiden om een kamer te boeken! We hebben via de telefoon geboekt - in de auto onderweg naar Cork - en even na aankomst meteen maar weer uitgecheckt (het was de € 50 waard om er niet te slapen). Vieze, muffe, zeer vreemde kamers. Echt niet meer van deze tijd en zonde van je geld.
Gereisd met partner in september 2009

leuk

sulli, 1-12-2008

geweldige ligging midden in het hart van cork met div pups disco"s en winkels op loop afstand
Gereisd met jonge kinderen in maart 2008

Vooral wegblijven!

Helena, 26-7-2008

We waren blij toen we weer konden uitchecken. Men denkt wat voor te stellen met de trap aan de voorkant van het hotel, maar binnen valt het vies tegen. Verre van schone kamer, waardoor we het niet durfden te wagen te douchen of te ontbijten.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Elly, 21-5-2007

Midden in Patrick Street. Daardoor wel s'nachts veel lawaai van dronken mensen.

Verder een rustig hotel dat meest door oudere bezoekers en zakenmensen wordt geboekt.

Eten hield niet echt over. Wel redelijk ontbijt.

Kamer was niet echt proper. Je kon precies zien hoe groot de schoonmaakster was.!!!!!!

Gereisd familie in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.