Hotel Rochestown Park ****

Rochestown Park
7,8

4 reviews over Hotel Rochestown Park in het Nederlands

Yvonne, 10-8-2007

Wij zijn hier 1 nacht geweest. Het is een mooi hotel in een parkje gelegen vlakbij een overdekt winkelcentrum.

Het Ierse ontbijt was prima. We hadden ook een hele ruime kamer.

Gereisd familie in augustus 2007

william, 31-7-2006

Mooi hotel,ligt niet ver van het vliegveld.

lekker ontbijt.

Winkelcentrum op loop afstand.

Het centrum van Cork ligt op 5 tot 10 minutjes rijden(met de auto).

Gereisd anders in juli 2006

Frans en karin, 18-7-2006

Mooi hotel, maar jammer dat we nogal wat geluidsoverlast hadden s nachts van gillende zatlappen die daar een feest hadden. Vlakbij onze kamer zat op de gang een klapdeur die nogal wat herrie maakte als er iemand doorheen ging. Er was wel een grote parkeerplaats. Verder zag het er wel verzorgd uit. Winkelcentrumpje op loopafstand maar route langs niet al te voetgangersvriendelijke weg.
Gereisd met partner in juli 2006

Chrisje, 15-7-2005

Mooi hotel met ruime parkeergelegenheid,hotel ligt langs de snelweg, daar zie je weinig van dmv het aanwezige groen. Kamers zijn niet groot maar wel netjes en voorzien van fohn,waterkoker,broekenpers en strijkijzer. Onze kamer grensde aan de feestzaal,dus wel wat gehorig ivm de feesten/bruiloften die er worden gegeven. Ontbijt is goed, ruime keus, vers fruit en bediening aan het buffet.

Het zwembad is beneden en voorzien van gratis kluisjes en bubbelbad,je kan dus binnendoor lopen.Wel is het dragen van een badmuts verplicht. Er is ook een mogelijkheid voor een schoonheidsbehandeling of massage.

Leuk hotel alleen jammer dat er in Cork veel wegwerkzaamheden zijn (juni 2005), vaak oponthoud on het verkeer.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rochestown Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rochestown Park in Cork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rochestown Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rochestown Park scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.