1 review over BedAndBreakfast Dan O Hara's Farmhouse in het Nederlands

Nette en rustig gelegen B&B

Rudi, 20-5-2011

Op onze rondreis door Ierland verbleven we twee nachten in Dan O Hara's Farmhouse.

Het ligt iets van de weg zo'n 5 km voor Clifden vanaf Galway bekeken.

Kamer was erg netjes. Ondanks dat het aan de doorgaande weg lag, was het er erg stil. Je hoorde het water van een klein beekje kabbelen. Er was een soort bibliotheek waar je de computer kon gebruiken. Vriendelijke bediening. Er zat ook een soort van klein openluchtmuseum bij en winkeltje. Soms waren daar even wat toeristen maar we hebben er totaal geen last van gehad. Ruim parkeerterrein voor de deur. Prima adres.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Dan O Hara's Farmhouse in Clifden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Dan O Hara's Farmhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Dan O Hara's Farmhouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.