1 review over BedAndBreakfast Ardmore House in het Nederlands

Prachtig gelegen B&B

Ineke Luteijn, 8-9-2009

B&B Ardmore House is prachtig gelegen aan de Sky Road in Clifdon. Sky Road is wel een uiterst smal, bochtig, hobbelig weggetje maar met een prachtig uitzicht.

De kamers zijn brandschoon en ruim, evenals de badkamer. Heel rustig gelegen en vriendelijke eigenaresse. In de huiskamer voor de gasten is een computer beschikbaar zonder kosten.

De eerste dag dat wij er waren waren er ook 2 Duitse gezinnen met in totaal 5 kinderen tussen de 5 en ongeveer 12 die de B&B zowat afbraken en de ouders zeiden niets. Toen heb ik 's avonds om 11 uur mijn mond opengetrokken en waren ze stil. De andere ochtend zijn ze vertrokken. De eigenaresse besloot ter plekke geen gezinnen met kinderen meer te accepteren.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Ardmore House in Clifden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Ardmore House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Ardmore House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.