Hotel Kilkea Castle ****

Kilkea Castle
9,5

2 reviews over Hotel Kilkea Castle in het Nederlands

H. den Boef, 3-1-2008

In juni 2007 hebben we 1 nacht doorgebracht in Kikea Castle. Een erg mooi kasteel en erg mooi gelegen. We hadden een erg mooie kamer in de Courtyard. Heel ruim en precies zoals je het in een kasteel verwacht. Het wellnes gedeelte viel wat tegen. Verouderd en niet erg luxe. Het diner was erg goed, maar wel behoorlijk aan de prijs. De bediening was erg vriendelijk en aimabel. Ook het ontbijt was heerlijk. Het restaurant is erg mooi aangekleed. Er is ook een erg mooie bar maar de bediening was daar niet om over naar huis te schrijven. Al met al een erg charmant verblijf, ook veel bezocht door honeymooners.
Gereisd met partner in januari 2008

carin nijenhuis, 17-7-2007

We vonden het een prachtig kasteel, echt een aanrader, wij hebben bij het reisburo een rondreis geboekt, van het oosten naar westen en zuiden. We hadden erg mooi weer ,ontzettend mooie witte wolken, ieder dag weer . En met eigen auto is het goed te doen, de vakantie begint al op de boot. We hadden alleen moeite met het keltisch te verstaan.Ontzettend mooi groen land.
Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kilkea Castle in Castledermot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kilkea Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kilkea Castle scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.