Vakantiehuis Castle Gardens ****

Castle Gardens

2 reviews over Vakantiehuis Castle Gardens in het Nederlands

geen 4 sterren waard

fam. van rooijen, 27-5-2009

huis is niet groot. De slaapkamers weer wel. Ook bij iedere slaapkamer een douche en toilet. Mag wel eens vernieuwd worden allemaal. Wel een prachtige ligging vlakbij het kasteel van bunratty en 10 minuutjes van shannon airport af. Geen 4 sterren waard.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Prima maar niet voor een hele groep.

Hulsegge, 25-5-2009

We hebben de eerste dagen nogal overlast van geluid gehad (jongeren die semi-permanent in Caste Gardens wonen). Veel muziek en feestjes op straat. Castle Gardens heeft snel gereageerd maar waar het nu uiteindelijk door stopte is niet bekend. Onze buschauffeur heeft de heren en dames nogal intimederend toegesproken. Onze verzoeken tot stilte hielpen niet.

Dan vragen jullie maar een ander huisje was hun antwoord.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Castle Gardens in Bunratty, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Castle Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Castle Gardens scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.