Hotel Logues Lodge

Hotel Logues Lodge
Logues Lodge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Logues Lodge bij:

1 review over Hotel Logues Lodge in het Nederlands

Gastvrijheid op het hoogste niveau

Edwin & Monique, 28-9-2010

Logues Lodge, is een mooie sfeervollle Inn met mooie comfortabele kamers (niet altijd met een view). Bij aankomst brandde de turfhaard met die opvallende geur. De gastheer is oprecht vriendelijk en blij met ons bezoek. Denkt met ons mee. De kaart is mooi maar ik miste "typisch" Iers. Rijst met kerrie in deze Lodge ... dat moet beter kunnen. Wel lekker gegeten, zalm. Live muziek in een geweldige omgeving: de Burren. Erg goed Iers ontbijt. Omdat er verder weinig eetgelegenheden zijn in Ballyvaughan maar wel goedkope B&B's zonder diner is de aanloop van de creme de la creme uit US met goedkope arrangementen soms groot. Maar ook dat is een ervaring.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logues Lodge in Ballyvaughan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logues Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Logues Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.