Hotel Hodson Bay ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hodson Bay bij:

3 reviews over Hotel Hodson Bay in het Nederlands

Prachtig!

bas amelung, 28-6-2011

Het is een prachtig hotel, iedereen zou t er naar zijn zin hebben zelfs met kinderen!
Gereisd met vrienden in april 2000

Het mooiste hotel van deze reis.

Motorblaadje, 30-8-2010

De kamer die wij hadden was ronduit SUPER! luxe bedden,echt welkomsfruit(veel), lan verbinding.

Personeel professioneel, zonder te zakelijk te worden( zo nu en dan een grapje).

In het voorjaar adembenemende zonsondergang, en anders is echt alles aanwezig, spa, zwembad,kapper, enz enz.

Het eten was prima hoewel we moesten uitleggen dat de positie van de mes/vork aangaf dat we nog uitgegeten waren( dit zou mee genomen worden bij de training is beloofd).

Alles ademt luxe en rust.

Ik kon hier zeker terug maar dan met de vrouw( we waren nu met de mannen van de motorredactie onderweg, dat is iets minder romantisch

Gereisd met vrienden in mei 2009

Super gelegen!

Hillie1984, 7-8-2009

Mooi hotel aan het meer gelegen; ruime kamers. Afstand tot het centrum +/- 5 km. Klein zwembad (badmuts verplicht).

Veel Amerikaanse toeristen en gezinnen met kinderen. Ideaal voor golfers en spa liefhebbers.

Gereisd met vrienden in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hodson Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hodson Bay in Athlone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hodson Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hodson Bay scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.