Hotel Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge ***

Hotel Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge
Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge bij:

6 reviews over Hotel Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge in het Nederlands

Prima hotel

LF0790, 26-8-2014

In mei 2014 hebben we 3 nachten verbleven in dit hotel. We sliepen in het nieuwere gedeelte aan de overkant van de weg, naast de rivier. De kamers waren niet luxe, maar wel schoon. Het echte Irish breakfast smaakte prima, je kon kiezen uit een aantal dingen en dit werd dan voor je klaar gemaakt. Ook het avondeten was hier prima. Gezellig sfeer in de pub.

De ligging t.o.v. Wicklow Mountains/Glendalough/Dublin is ideaal.

In de directe omgeving zijn geen restaurantjes. Wel in er een tankstation met klein winkeltje. Ook voor golfers een ideaal hotel, de golfbaan ligt ernaast.

Al met al een prima hotel.

Dit hotel zat bij ons in een pakketreis.

Gereisd met partner in mei 2014

Mooi hotel in rustige omgeving.

Floris, 8-7-2010

Mooi gelegen hotel, naast rivier. Bestaat uit een nieuw (lodge) en oud deel. We hadden kamers in het nieuwe deel. Helaas zaten we hier in het weekend wat wel enige geluidsoverlast tot gevolg had (slaande deuren tot ver in de nacht). Door de week is het rustiger. Het ontbijt is in het oude deel. De ontbijtruimte van Lodge wordt niet meer gebruikt wegens te weinig belangstelling. In de pub is het goed toeven (gezellig en lekker eten voor schappelijke prijs).Het personeel is vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2010

jurgen, 6-5-2008

Prachtig gelegen hotel, veel sfeer, midden in valei, naast rivier. 400 jaar oud, authentiek. Aangename pub, waar je zéér lekker goedkoop kan eten. Regelmatig muziek. Bestaat uit een nieuw (lodge) en oud deel. We hadden kamers in nieuw deel. In de week enkel golfers (golfterrein is aan de overkant), ontbijt in oud deel. In het weekend drukker, ontbijt werd in Lodge genomen. De ontbijtruimte van Lodge wordt in weekend omgetoverd tot Italiaans restaurant (échte Italianen aan het fornuis!). Het personeel is overvriendelijk. Dit hotel is 3 sterren wegens gebrek aan zwembad, wellness en safe op de kamer, maar voor de rest is het een regelrechte 4 sterren waard. Op anderhalf uur van Dublin een ideale uitvalsbasis voor Wicklow mountains & Dublin (noorden) en Waterford/Wexford in het zuiden. Een aanrader voor intieme vakantie met z'n tweetjes of gezellig onder vrienden!
Gereisd met vrienden in mei 2008

Ad en Marleen, 1-12-2007

Tof hotel in een mooie omgeving. Vooral de pub is erg gezellig met goed eten, in het luxere restaurant is het eten ook uitstekend. Plezierig personeel. Wij sliepen in het nieuwere gedeelte, kamer was keurig. Hier werd ook het ontbijt geserveerd, vonden we iets minder. Al met al een aanrader.
Gereisd met partner in december 2007

Ad en Marleen, 29-11-2007

Tof hotel in een mooie omgeving. Plezierig personeel. De pub is hartstikke gezellig en het eten is er goed, evenals in het luxere restaurant. Wij sliepen in het nieuwere gedeelte, dat was keurig, zeker voor een paar dagen. Het ontbijt werd daar ook geserveerd, vonden we iets minder, maar al met al een aanrader.
Gereisd met partner in november 2007

boon, 13-4-2007

prachtig gelegen! mooie kamers, en leuke/lekkere pub! zeer de moeite waard
Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge in Arklow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Woodenbridge Hotel & Lodge scoort een 8.22 uit 10 op basis van 6 reviews.