Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Stalis / Stalida? Hieronder vind je alle accommodaties in Stalis / Stalida.
Waardering

11° / 20°

25 feb 2017

Stalis / Stalida
574 reviews
Stalis (Stalida) is het kleinere plaatsje op het Griekse eiland Kreta, niet ver van Malia en Chersonissos. Een aantal jaren geleden was het er nog rustig, nu is het een drukke toeristische plaats geworden. Stalis heeft...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Stalis / Stalida bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

29 Hotels Griekenland, Kreta, Stalis / Stalida

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Stalis / Stalida

Wordt Stalis / Stalida je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Stalis / Stalida.
Stalis / Stalida scoort een 8,3 uit 10, op basis van 574 reviews
Wordt Stalis / Stalida je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Stalis / Stalida. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Stalis / Stalida. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Stalis / Stalida. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 63 Appartementen, 29 Hotels, 7 Aparthotels en 1 Bungalow in Stalis / Stalida. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 174 vakantiefoto's van Stalis / Stalida. Je kunt 8 video's van Stalis / Stalida bekijken. Lees de 574 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Stalis / Stalida. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Stalis / Stalida. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta.