Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Santorini? Hieronder vind je alle accommodaties in Santorini.
Waardering

Santorini
8,7
405 reviews

Vakantie Santorini
De officiële naam van het zuidelijkste eiland van de Cycladen is Thera. Maar de meeste mensen spreken nog van Santorini, een Italiaanse naam die werd gegeven tijdens het Venetiaanse bestuur. Het Griekse eiland ontstond door de werking van een, vandaag de dag dode, vulkaan. Vanaf het water lijken de witte dorpen op de roodkleurig bergen wel van sneeuw. Maar niets is minder...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Santorini bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

249 Hotels Griekenland, Cycladen eilanden, Santorini

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Santorini

Wordt Santorini je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Santorini.
Santorini scoort een 8,7 uit 10, op basis van 405 reviews
Wordt Santorini je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Santorini. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Santorini. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Santorini. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 121 Appartementen, 2 Campings, 249 Hotels, 1 Vakantiehuis, 28 Aparthotels, 1 Bed and Breakfast, 1 Bungalow, 3 Hostels, 5 Pensions en 16 Villas in Santorini. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 1262 vakantiefoto's van Santorini. Je kunt 8 video's van Santorini bekijken. Lees de 405 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Santorini. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Santorini. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Cycladen eilanden.