Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Pisa? Hieronder vind je alle accommodaties in Pisa.
Waardering

30 jun 2016

Pisa
7,7
238 reviews
De sfeervolle stad Pisa telt ongeveer 89.000 inwoners en is de hoofdstad van de gelijknamige provincie. Pisa ligt in de regio Toscane, aan de rivier Arno en op tien kilometer afstand van de Tyrheense zee...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Pisa bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

49 Hotels Italië, Toscane, Pisa

Zoeken binnen de huidige resultaten:
Wordt Pisa je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Pisa.
Pisa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 238 reviews
Wordt Pisa je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Pisa. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Pisa. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Pisa. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 10 Appartementen, 1 Camping, 49 Hotels, 6 Vakantiehuizen, 26 Bed and Breakfasts en 1 Pension in Pisa. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 1284 vakantiefoto's van Pisa. Je kunt 12 video's van Pisa bekijken. Lees de 238 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Pisa. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Pisa. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane.