Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Peschiera del Garda? Hieronder vind je alle accommodaties in Peschiera del Garda.
Waardering

27 mei 2017

Peschiera del Garda
8,1
552 reviews
Wordt Peschiera del Garda je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Peschiera del Garda.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Peschiera del Garda bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

25 Hotels Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Peschiera del Garda

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Peschiera del Garda

Peschiera del Garda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 552 reviews
Wordt Peschiera del Garda je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Peschiera del Garda. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Peschiera del Garda. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Peschiera del Garda. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 12 Appartementen, 8 Campings, 25 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 2 Vakantieparken, 1 Aparthotel, 5 Bed and Breakfasts, 1 Bungalow en 1 Hostel in Peschiera del Garda. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 472 vakantiefoto's van Peschiera del Garda. Je kunt 5 video's van Peschiera del Garda bekijken. Lees de 552 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Peschiera del Garda. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Peschiera del Garda. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer.