Hotels Patong Beach

26° / 33°

23 mei 2015

Patong Beach
164 beoordelingen
Wordt Patong Beach je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Patong Beach.
Even geduld a.u.b.

Aanbieders
Booking.com (91)
Hotels.com (86)
Expedia.nl (82)
Boek direct bij Zoover (70)
Trivago (40)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (111)

134 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Goed hotelFijn dat het net buiten de drukte is leuk gehad
9,3
31 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Wederom geweldiggewoon sensationeel!
67 beoordelingen
2 km tot centrum
mooi resortMooi hotel voor mensen die van rust houden
8,4
37 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Goed Compleet HotelGreat hotel
74 beoordelingen
1,6 km tot centrum
Vervallen hotel en onvriendelijk personeelzeer goed gelegen hotel
9,1
Geweldig resortMerlin Beach Resort in patong beach
9,1
10 beoordelingen
1,3 km tot centrum
Oase van rust in PatongMooi modern hotel
8,6
37 beoordelingen
0,8 km tot centrum
erg goed hotel op vreselijk eilandsuper
7,9
32 beoordelingen
0,5 km tot centrum
Fantastisch hotel!Wij zijn best tevreden over dit hotel
25 beoordelingen
0,4 km tot centrum
8,4
23 beoordelingen
3,8 km tot centrum
Ideaal voor een rustige vakantiemooiste vakantie ooit
8,1
49 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Lang geleden, maar wil zo weer terugMooi Hotel
1 beoordeling
Fantastisch hotel
 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Patong Beach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 164 beoordelingen
Wordt Patong Beach je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Patong Beach. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Patong Beach. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Patong Beach. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 141 Hotels, 2 Aparthotels, 5 Bed and Breakfasts, 4 Bungalows en 1 Pension in Patong Beach. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 250 vakantiefoto's van Patong Beach. Je kunt 13 video's van Patong Beach bekijken. Lees de 164 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Patong Beach. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Patong Beach. Bekijk ook andere accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Phuket.