Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Parijs? Hieronder vind je alle accommodaties in Parijs.
Waardering

21 sep 2017

Parijs
8,6
1404 reviews
Parijs is de hoofdstad en regeringszetel van Frankrijk en heeft inclusief de buitenwijken ruim 12 miljoen inwoners. Parijs is een van de vier wereldsteden en een populaire bestemming voor een citytrip...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Parijs bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

1.696 Hotels Frankrijk, Ile de France, Parijs

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Parijs

Wordt Parijs je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Parijs.
Parijs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1404 reviews
Wordt Parijs je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Parijs. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Parijs. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Parijs. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 112 Appartementen, 1 Camping, 1696 Hotels, 37 Aparthotels, 17 Bed and Breakfasts en 16 Hostels in Parijs. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 10109 vakantiefoto's van Parijs. Je kunt 68 video's van Parijs bekijken. Lees de 1404 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Parijs. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Parijs. Bekijk ook andere accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ile de France.