Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Madagaskar? Hieronder vind je alle accommodaties in Madagaskar.
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

25 Hotels Madagaskar

Reviews van hotels in Madagaskar

Madagaskar scoort een 8,0 uit 10, op basis van 76 reviews
Denk je aan een vakantie naar Madagaskar? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Madagaskar allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Madagaskar, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 87 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 3 Bed and Breakfasts, 5 Bungalows, 1 Hostel en 10 Lodges in Madagaskar. Je kunt 10 vakantiefoto's van Madagaskar bekijken op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Madagaskar zijn Antananarivo / Tana, Nosy Be, Nosy Komba en Ile St. Marie. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Madagaskar zijn Koninklijke Heuvel in Ambohimanga en Atimoo Plongee.