Hotels Leeds

1 september 2015

Leeds
8,3
13 beoordelingen
Wordt Leeds je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Leeds.
Even geduld a.u.b.

72 hotels Engeland, Yorkshire, Leeds

Alleen accommodaties in Leeds worden getoond
Je hebt gekozen Land
Minimaal 1 (33)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (58)

0,3 km tot centrum
Schitterende lokatie, mooi hotel!
8,6
0,5 km tot centrum
Zalig hotelUitstekend
0,2 km tot centrum
Prima HotelPerfect hotel voor een shopping trip
0,5 km tot centrum
5,4 km tot centrum
Mooie ligging en chique uitstraling
0,8 km tot centrum
Geweldige ligging vlakbij het centrum van Leeds!
1,2 km tot centrum
Goed hotel
8,5 km tot centrum
een kleinschalig hotel met vriendelijke staf
1,8 km tot centrum
Prijs/kwaliteit oké !
7,2
4 beoordelingen
0,3 km tot centrum
Keurig hotel in het centrumPrima hotel
2 beoordelingen
Prima hotel in centrum
0,2 km tot centrum
Locatie, prijs en kamers zijn goed: rest is matig
4,5 km tot centrum
5,7
0,7 km tot centrum
Voor herhaling vatbaar
 1 2 3 4 5

Leeds scoort een 8,3 uit 10, op basis van 13 beoordelingen
Wordt Leeds je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Leeds. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Leeds. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Leeds. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 9 Appartementen, 72 Hotels, 2 Aparthotels en 1 Pension in Leeds. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 13 vakantiefoto's van Leeds. Lees de 13 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Leeds. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Leeds. Bekijk ook andere accommodaties in Engeland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Yorkshire.