Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Eftalou/Molyvos? Hieronder vind je alle accommodaties in Eftalou/Molyvos.
Waardering

29 apr 2017

Eftalou/Molyvos
8,7
580 reviews
Eftalou en Molyvos zijn twee aan elkaar grenzende plaatsjes op het Griekse eiland Lesbos. Molyvos heeft vele bezienswaardigheden. De burcht is in 1373 in laat-Byzantijnse stijl gebouwd en is het best bewaarde fort van Lesbos. Hij wordt tegenwoordig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Eftalou/Molyvos bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

18 Hotels Griekenland, Lesbos, Eftalou/Molyvos

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Eftalou/Molyvos

Wordt Eftalou/Molyvos je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Eftalou/Molyvos.
Eftalou/Molyvos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 580 reviews
Wordt Eftalou/Molyvos je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Eftalou/Molyvos. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Eftalou/Molyvos. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Eftalou/Molyvos. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 76 Appartementen, 18 Hotels, 5 Vakantiehuizen, 4 Aparthotels, 3 Bungalows, 7 Pensions en 5 Villas in Eftalou/Molyvos. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 944 vakantiefoto's van Eftalou/Molyvos. Je kunt 57 video's van Eftalou/Molyvos bekijken. Lees de 580 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Eftalou/Molyvos. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Eftalou/Molyvos. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lesbos.