Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Chiang Mai? Hieronder vind je alle accommodaties in Chiang Mai.
Waardering

26 jun 2016

Chiang Mai
8,5
221 reviews
Wordt Chiang Mai je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Chiang Mai.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Chiang Mai bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

78 Hotels Thailand, Chiang Mai

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Chiang Mai

Chiang Mai scoort een 8,5 uit 10, op basis van 221 reviews
Wordt Chiang Mai je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Chiang Mai. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Chiang Mai. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Chiang Mai. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 4 Appartementen, 187 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 1 Vakantiepark, 3 Aparthotels, 13 Bed and Breakfasts, 4 Bungalows, 5 Hostels, 2 Lodges, 12 Pensions en 3 Villas in Chiang Mai. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 844 vakantiefoto's van Chiang Mai. Je kunt 6 video's van Chiang Mai bekijken. Lees de 221 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Chiang Mai. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Chiang Mai. Bekijk ook andere accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thailand.