Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Chersonissos? Hieronder vind je alle accommodaties in Chersonissos.
Waardering

31 mrt 2017

Chersonissos
7,8
1863 reviews
Chersonissos ligt aan de noordkust van Kreta. Het is een toeristische badplaats die vooral veel jongeren aantrekt. Overdag is het heerlijk vertoeven aan het smalle zandstrand of het nabijgelegen waterpark met een gemiddelde temperatuur van 26 graden. Om de waterpret...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Chersonissos bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

86 Hotels Griekenland, Kreta, Chersonissos

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Chersonissos

Wordt Chersonissos je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Chersonissos.
Chersonissos scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1863 reviews
Wordt Chersonissos je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Chersonissos. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Chersonissos. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Chersonissos. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 149 Appartementen, 1 Camping, 86 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 9 Aparthotels, 1 Bed and Breakfast, 1 Bungalow en 2 Villas in Chersonissos. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 849 vakantiefoto's van Chersonissos. Je kunt 12 video's van Chersonissos bekijken. Lees de 1863 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Chersonissos. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Chersonissos. Bekijk ook andere accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta.