Hotels Camaiore

7,7
Het weer

8° / 13°

4 maart 2015

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
35 beoordelingen
Wordt Camaiore je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Camaiore.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Camaiore bij:

42 hotels Italië, Toscane, Camaiore

Alleen accommodaties in Camaiore worden getoond
Je hebt gekozen Land
Tjingo (4)
Neckermann Reizen (4)
dé VakantieDiscounter (3)
Ebookers.nl (2)
Boek direct bij Zoover (1)
Arke.nl (1)
Minimaal 1 (31)

8,9
26 beoordelingen
7,9 km tot centrum
Mooi, enigszins clean hotel met weinig sfeerTopper
90 beoordelingen
7,6 km tot centrum
Een aanrader!Geweldig hotel
9,8
8,1 km tot centrum
perfect hotel - zeer goed eten -
6 km tot centrum
Een aanrader!Best een top Hotel.
9,4
3 beoordelingen
7,9 km tot centrum
Prima Hotel in prachtige omgevingGeweldig hotel met vriendelijk personeel
7,6 km tot centrum
Super gezellig
Zeer goednooit meer
8,1
4 beoordelingen
7,9 km tot centrum
uitstekend hotelPrima om te overnachten, niet om te eten.
5 beoordelingen
Mooi goed hotel Goed hotel
7,5 km tot centrum
7,4
18 beoordelingen
8 km tot centrum
Prima hotelFijn hotel aan de boulevard
 1 2 3

Camaiore scoort een 7,9 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Wordt Camaiore je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Camaiore. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Camaiore. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Camaiore. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 8 Appartementen, 42 Hotels, 38 Vakantiehuizen, 7 Bed and Breakfasts, 1 Bungalow en 3 Villas in Camaiore. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Lees de 35 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Camaiore. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Camaiore. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane.