Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Benidorm? Hieronder vind je alle accommodaties in Benidorm.
Waardering

11° / 17°

28 apr 2017

Benidorm
1185 reviews

Benidorm ligt centraal op de oostkustlijn van Spanje nabij Valencia en Alicante en aan de Middellandse Zee, het valt onder de regio Valencia, ook wel Costa Blanca genoemd. Het is een toeristische plaats, vooral onder senioren en pensionada geliefd...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Benidorm bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

132 Hotels Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Benidorm

Wordt Benidorm je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Benidorm.
Benidorm scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1185 reviews
Wordt Benidorm je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Benidorm. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Benidorm. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Benidorm. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 123 Appartementen, 9 Campings, 132 Hotels, 1 Vakantiepark, 9 Aparthotels, 1 Bungalow, 2 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Benidorm. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 1131 vakantiefoto's van Benidorm. Je kunt 5 video's van Benidorm bekijken. Lees de 1185 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Benidorm. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Benidorm. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar).