Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Barcelona? Hieronder vind je alle accommodaties in Barcelona.
Waardering

16° / 24°

21 sep 2017

Barcelona
2699 reviews
De Catalaanse hoofdstad Barcelona is een bruisende stad en een populaire bestemming voor een stedentrip. De stad ligt aan de Middellandse Zee in het noordoosten van Spanje en heeft ongeveer 1.6 miljoen inwoners. De regio Barcelona telt meer dan 5 miljoen inwoners...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Barcelona bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

435 Hotels Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Barcelona

Wordt Barcelona je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Barcelona.
Barcelona scoort een 8,7 uit 10, op basis van 2699 reviews
Wordt Barcelona je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Barcelona. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Barcelona. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Barcelona. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 593 Appartementen, 435 Hotels, 1 Vakantiehuis, 20 Aparthotels, 34 Bed and Breakfasts, 125 Hostels en 17 Pensions in Barcelona. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 6048 vakantiefoto's van Barcelona. Je kunt 30 video's van Barcelona bekijken. Lees de 2699 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Barcelona. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Barcelona. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada).