Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Australië? Hieronder vind je alle accommodaties in Australië.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Australië bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

344 Hotels Australië

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Australië

Australië scoort een 8,0 uit 10, op basis van 924 reviews
Denk je aan een vakantie naar Australië? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Australië allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Australië, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 549 Appartementen, 53 Campings, 2531 Hotels, 13 Vakantiehuizen, 78 Vakantieparken, 72 Aparthotels, 68 Bed and Breakfasts, 15 Bungalows, 8 Chalets, 81 Hostels, 12 Lodges, 11 Pensions en 11 Villas in Australië. Je kunt 810 vakantiefoto's van Australië bekijken op Zoover. Daarnaast kun je 8 video's van Australië zien op Zoover. New South Wales is de meest geliefde vakantie regio in Australië. Klik voor overige regio’s op het kaartje of in de lijst eronder. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Australië zijn Sydney, Melbourne, Cairns en Perth. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Australië zijn Sydney Opera House, Royal Botanic Gardens & Domain en Sydney Aquarium.