Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Antwerpen? Hieronder vind je alle accommodaties in Antwerpen.
Waardering

6° / 18°

23 sep 2017

Antwerpen
1006 reviews

Antwerpen is een middelgrote en levendige stad in Noord-België in de gelijknamige regio Antwerpen. De stad staat bekend om zijn ligging aan de rivier de Schelde en haar internationale haven die in verbinding staat met de Noordzee. Trekpleisters zijn oa de Antwerpen Zoo en de kerstmarkt. Een dagje Antwerpen is eenvoudig te doen door de korte reistijd.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Antwerpen bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

78 Hotels België, Antwerpen, Antwerpen

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Antwerpen

Wordt Antwerpen je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Antwerpen.
Antwerpen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1006 reviews
Wordt Antwerpen je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Antwerpen. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Antwerpen. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Antwerpen. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 24 Appartementen, 3 Campings, 78 Hotels, 2 Vakantiehuizen, 45 Bed and Breakfasts, 4 Hostels en 1 Pension in Antwerpen. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 2237 vakantiefoto's van Antwerpen. Je kunt 25 video's van Antwerpen bekijken. Lees de 1006 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Antwerpen. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Antwerpen. Bekijk ook andere accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen.