Ameland staat voor rust, relax en ruimte

Ontdek dit mooie eiland en ervaar dat je door de stilte en ruimte helemaal tot rust komt. Maak een lange wandeling op het strand, door de duinen of door de prachtige natuur. Bezoek een van de vier dorpjes of kies voor een leuke activiteit op het water. Een dag op Ameland sluit je uiteraard culinair af in een van de toprestaurants.

Bekijk accommodaties Review toevoegen

22 aug 2017

Ameland
8,6
1809 reviews
Ameland is vanuit het westen gezien het vierde bewoonde Nederlandse Waddeneiland en behoort tot de provincie Friesland. Ameland bestaat voor het grootste deel uit zandduinen. Met bijna 30 km aan strand en 100 km aan fietspaden...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Ameland bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

17 Hotels Nederland, Waddeneilanden, Ameland

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Ameland

Wordt Ameland je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Ameland.
Ameland scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1809 reviews
Wordt Ameland je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Ameland. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Ameland. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Ameland. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 69 Appartementen, 5 Campings, 17 Hotels, 172 Vakantiehuizen, 4 Vakantieparken, 2 Aparthotels, 6 Bed and Breakfasts, 12 Bungalows, 12 Chalets, 1 Hostel, 2 Landhuizen, 1 Lodge, 3 Pensions en 2 Villas in Ameland. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 669 vakantiefoto's van Ameland. Je kunt 3 video's van Ameland bekijken. Lees de 1809 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Ameland. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Ameland. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden.