Ben je op zoek naar goed beoordeelde hotel voor je vakantie in Albena? Hieronder vind je alle accommodaties in Albena.
Waardering

24 feb 2017

Albena
7,6
153 reviews
Albena ligt in Bulgarije, 32 km ten noorden van Varna en 12 km ten zuidwesten van Balchik, op een lange uitloper in het noordelijke deel van de Baai van Varna...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotels Albena bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

43 Hotels Bulgarije, Albena

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van hotels in Albena

Wordt Albena je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Albena.
Albena scoort een 7,6 uit 10, op basis van 153 reviews
Wordt Albena je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Albena. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Albena. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Albena. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 2 Appartementen, 43 Hotels en 2 Bungalows in Albena. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 44 vakantiefoto's van Albena. Lees de 153 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Albena. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Albena. Bekijk ook andere accommodaties in Bulgarije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bulgarije.