9,3

Uitstekend

17 tips over Camping Dutch Hill

J, 24-2-2015
Dagje Boedapest is goed te doen! Bezoek de enorme markt in Fonyód op 45 min rijden. Ook de wijnstreek in de omgeving Badacsony is een bezoek waard.
Groen, 27-9-2014
Ga zo door met de camping verder uit te bouwen. De nieuwe toiletten boven op de heuvel hebben wij als prettig ervaren.
Duco Lodewijk, 28-8-2014
Als je naar de camping Dutch Hill gaat, probeer dan in de Ger (Mongools Yurt te verblijven. Een ronde, witte tent van 27m2, welke gezellig en mooi is ingericht. Met traditionele krukjes, tafeltje en thee set.

Caspar, 7-8-2014
Tips, een kleine wandeling door het straatje waar Dutch Hill aan ligt : oude huisjes en een blik op het weidse landschap. Het restaurant bij de rotonde in Zalaczány : goed eten voor weinig geld. Het grote zwembad bij Kehidakustány is het bezoeken waard, verwarmd buiten- en binnenbad. Kasteel van Sümeg: leuk om te bezoeken veel te beleven voor kinderen.Tenslotte denk ik dat dit qua geluid een van de rustigste campings is waar wij ooit hebben gestaan. Wij gaan zeker nog eens weer!
Jeroen en Annette, 30-7-2014
Goede restaurant in de buurt: Vadaszczarda (bij de rotonde in het dorp). Aquacity met veel glijbanen bij Zalaegerszeg, Balaton Lido strand.
Margrethe en Leen, 26-7-2014

Voor een dagtocht in de omgeving:

- Barok kasteel in Keszthely (23 km), met beroemde bibliotheek. Het stadje zelf is ook de moeite waard.

- Burcht op een hoge heuvel in Sümeg (32 km).

- Wandelen over en rond de vulkaan van Badacsony (45 km), met mooi uitzicht op hellingen met wijngaarden en het Balaton meer. Houd er rekening mee dat het hoogste (= mooiste) punt 300 meter boven de parkeerplaats ligt.

Arie & Christa , 28-5-2014
Voor iedereen die iets aparts zoekt is het overnachten in een yurt een aanrader.
Jeff en Roja, 22-5-2014
Rondom de camping is er van alles te beleven. Je zit op een steenworp afstand van een zwemparadijs met thermale baden, het enorme Balatonmeer en het kasteel van Kestzethely. Een echte aanrader is om Boedapest te bezoeken. Werkelijk een prachtige wereldstad! Al met al is Dutchhill een echte aanrader. De prijzen in Hongarije liggen beduidend lager en de temperatuur is aangenaam. Een gastvrijheid zoals op Dutchhill zal je niet snel ergens anders aantreffen! We komen graag weer op bezoek!
Tanya , 19-8-2013
Wij hebben Boedapest en "het rondje Balaton" gedaan vóór en na ons verblijf op Dutch Hill, wij konden zodoende optimaal genieten van een weekje bijkomen en lezen in de hangmat. En voor afkoeling gingen we naar het meer in Zalacsany, een paar kilometer verder op.
bernaholterman, 18-8-2013
Als je hier toch bent, ga een dag naar Boedapest, zeer goed aan te rijden, Aquacity een zwemparadijs voor jong en oud, Balaton meer is ook de moeite waard voor een verfrissende duik. Ook zijn er in allerlei dorpjes, leuke markten. De omgeving is mooi robuust om doorheen te reizen. Hongarije heeft ons in positieve zin verrast.