9,3

Uitstekend

80 reviews over Camping Dutch Hill in het Nederlands

Fijnste plek die er is!!

Mariska, 16-9-2016

Gezellige kleinschalige camping waar gastvrijheid voorop staat. Prachtig gelegen op een heuvel, een genot voor iedereen die van natuur en rust houdt. In de nabijheid zijn een mooi zwembad en leuke plaatsjes te vinden, Balaton meer is 20 minuten rijden. Absolute aanrader! !

fam. Meester, 2-9-2016

Geweldige camping! Wij zaten met 2 kinderen van 4 en 6 in de yurt en hadden een prachtig uitzicht over de wijngaard met daaronder de fruitgaard en `kroeg`. Nog nooit hebben wij op een plekje gezeten waar het zo ontspannen, mooi en gezellig was. Op onze vertrekdag hadden we helaas autopech. Wij zijn door de andere gasten ontzettend goed geholpen. Alles is uit de kast gehaald om de auto weer aan de praat te krijgen. Helaas mocht dat niet baten. Toen na een paar uur bleek dat we die dag niet meer weg konden is ons aangeboden nog een nachtje te blijven in de yurt. Het beddengoed was al gewassen maar ze vonden het geen probleem alles voor 1 nacht weer op te dekken. We hoefden zelfs niet te betalen omdat ze zo met ons te doen hadden. Superlief en stiekem was het geen straf om nog een avondje aan het kampvuur te kunnen zitten. Wij zijn nooit twee keer naar een zelfde plek gegaan maar hier komen we zeker nog eens terug.

Super vakantie.

fam van der Laan, 17-8-2016

Wij bleven 12 dagen in de blokhut met 2 kinderen van 9 en 11 jaar.

Wij vonden dit allemaal een superleuke vakantie met een goede Gastvrouw en super eten en veel gezelligheid.

Wij komen zeker een keer weer terug.

Nog steeds lievelingscamping!

Marielle, 17-8-2016

Wij zijn hier een paar daagjes geweest na onze vakantie in Kroatië. In Kroatië is het een berg drukte en dat gold helemaal voor die megacamping daar. Wat een verademing om - voor ons nu de derde keer- op Dutchhill te komen. Rust, eenvoud een gezelligheid. Wij hebben nog even echt onze batterij opgeladen voordat we weer naar NL terug gingen en geen spijt. Weer waren de kinderen in tranen bij vertrek en dat zegt genoeg.

Tot rust komen/genieten/muziek/ontmoeten/natuur.

Robert, 14-8-2016

De camping Dutch Hill ligt op 25 minuten rijden van het toeristische Balatonmeer en dicht bij de verschillende thermaalbaden. De camping zelf heeft geen zwembad maar dat is zeker geen gemis met de mooie zwembaden in de omgeving. Wij zijn dit jaar voor de derde keer te gast, zo mag je dat wel noemen. Carla en haar dochter Esmee zijn echte gastvrouwen, ze hebben de gave om je “thuis” te laten voelen. En ga je niet voor de prachtige kleinschalige camping dan is Hongarije zeker een aanrader.
Gereisd familie in juli 2016

Fantastisch. Idyllisch.

Familie den Hertog, 6-8-2016

Super gastvrij en relaxt. Zeer eenvoudige basiscamping met alle benodigde basisvoorzieningen. Prachtig gelegen. Perfecte ontbijtjes. Alles super vers. Vlakbij prachtige termale baden, Balatonmeer en andere leuke plekken. Enige nadeel: geen zwemgelegenheid op de camping zelf maar voor de rest perfect.
Gereisd familie in juli 2016

Geweldig!

Wout, 15-7-2016

De camping is gewoon goed. Het is er schoon, vriendelijke beheerders en het uitzicht is heerlijk over hun wijnveld en de heuvels. Het was heerlijk om te zien dat ze van alles zelf maken uit eigen tuin. s'Avonds relaxen met de andere gasten bij een kampvuur of in de 'kroeg' met een muziekje. Ik ga zeker terug!
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Een echte aanrader, geweldig mooi

Romy, 6-6-2016

Carla en Esmee zorgen voor een onvergetelijke vakantie op een toplocatie, de sfeer is perfect en de gezelligheid in de kroeg is super, kortom een echte aanrader
Gereisd met partner in mei 2016

Arie Schreuders, 20-12-2015

Het is een geweldige camping. Schoon ; goed onderhouden met vriendelijke en gastvrije beheerders. Carla en Wim zijn ook bereidwillig om informatie te verstrekken over de omgeving. Het is een camping waar je tot rust komt. Ook 's avonds is het heel gezellig onder het genot van een goed glas wijn . Ook het bijbehorend ontbijt was zeer goed verzorgd.

Het is een aanrader voor mensen die van rust houden en van de natuur willen genieten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Relaxed

Cor en Marieke, 30-9-2015

Wij hebben genoten van het verblijf op camping dutch hill! De vrijheid en relaxte sfeer gecreëerd door Wim, Carla en Esmee hebben we echt als byzonder ervaren. Bedankt daarvoor! Echt een aanrader als je op zoek bent naar ontspanning en puur natuur!
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dutch Hill in Zalacsany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dutch Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dutch Hill scoort een 9.29 uit 10 op basis van 82 reviews.