Camping Dutch Hill *****

9,3

82 reviews over Camping Dutch Hill in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad!

Frea de Jong, 18-9-2017

Na 2 dagen Boedapest streken wij neer op camping Dutch Hill, vlakbij het Balatonmeer. We hadden weinig verwachtingen van Hongarije, het was onze eerste keer. Maar we waren via via op de website van Dutch Hill terechtgekomen en wel erg nieuwsgierig geworden!

We verbleven met 2 kinderen van 4 en 7 in de yurt, bovenaan de heuvel. Wat een heerlijke plek! De yurt was een prettige plek waar onze kinderen even tot rust konden komen na een middag zwemmen. Voor de kinderen is genoeg te doen in de omgeving: veel zwembaden, een dinopark, een westernpark, grotten, kasteelruïnes en natuurlijk het Balatonmeer. Met een stabiele temperatuur van rond de 30 graden was het heerlijk!

Carla en Esmée zijn uitstekende gastvrouwen die je echt het gevoel geven welkom te zijn. De ontbijtjes (inbegrepen bij een huuraccomodatie) waren heerlijk en 's avonds was het erg gezellig in "de kroeg". Met zelfgemaakte wijn, likeuren en palinka van Dutch Hill.

Wij hebben erg genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bijzonder en gastvrij vakantieverblijf en camping

José en Hans Le Large - Schuts, 1-9-2017

In een fraaie omgeving gelegen camping en vakantieverblijf niet ver van het Balatonmeer voel je echt tot rust komen. Je bent hier echt welkom en je wordt gastvrij ontvangen.

De camping ligt op een heuvel en heeft schaduwrijke plekken met een prachtig uitzicht op het dal en de druivenstruiken. Het sanitair is tip top in orde en wordt zeer goed bijgehouden.

Als je 's-avonds terug bent is er een gezellige plek waar je de andere gasten kunt ontmoeten onder het genot van een glas zelfgemaakte wijn, palinka of Dutchkiller, een heerlijke likeur. Met muziek op de achtergrond kan je de gastvrouw Carla en haar dochter Esmée ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan.

Er wordt een Hongaarse barbecue gehouden met spek op spiesen rond een kampvuur.

In de omgeving van de camping zijn vele bijzondere trips te maken. Bij het nabij gelegen hotel kan je zwemmen in openluchtbad of verwarmd binnenbad met jacuzzi en sauna, en dat voor net € 3.00.

In Héviz is een thermaalbad in een voormalig kratermeer met water van 31 graden.

Ook zijn er in de omgeving prachtige kerken en kastelen (Kerszthely, Szigliget, Sümeg) en in Zalaszantó is de grootste Stoepa (Buddhatempel) van Europa.

Er zijn op vele plekken goede en betaalbare restaurants en natuurlijk niet vergeten te genieten van het overheerlijke ijs dat overal verkrijgbaar is.

Je kunt hier ook heerlijk fietsen op bijna vlakke routes of voor de meer geoefende fietser in licht golvend terrein. Een aanrader is de tocht rond het Kis Balatonmeer.

Daar vlakbij is een bijzonder Buffelpark dat ook heel leuk is voor kinderen.

Wij zullen op Dutch Hill zeker terugkeren, want we zijn nog niet uitgekeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijnste plek die er is!!

Mariska, 16-9-2016

Gezellige kleinschalige camping waar gastvrijheid voorop staat. Prachtig gelegen op een heuvel, een genot voor iedereen die van natuur en rust houdt. In de nabijheid zijn een mooi zwembad en leuke plaatsjes te vinden, Balaton meer is 20 minuten rijden. Absolute aanrader! !

fam. Meester, 2-9-2016

Geweldige camping! Wij zaten met 2 kinderen van 4 en 6 in de yurt en hadden een prachtig uitzicht over de wijngaard met daaronder de fruitgaard en `kroeg`. Nog nooit hebben wij op een plekje gezeten waar het zo ontspannen, mooi en gezellig was. Op onze vertrekdag hadden we helaas autopech. Wij zijn door de andere gasten ontzettend goed geholpen. Alles is uit de kast gehaald om de auto weer aan de praat te krijgen. Helaas mocht dat niet baten. Toen na een paar uur bleek dat we die dag niet meer weg konden is ons aangeboden nog een nachtje te blijven in de yurt. Het beddengoed was al gewassen maar ze vonden het geen probleem alles voor 1 nacht weer op te dekken. We hoefden zelfs niet te betalen omdat ze zo met ons te doen hadden. Superlief en stiekem was het geen straf om nog een avondje aan het kampvuur te kunnen zitten. Wij zijn nooit twee keer naar een zelfde plek gegaan maar hier komen we zeker nog eens terug.

Super vakantie.

fam van der Laan, 17-8-2016

Wij bleven 12 dagen in de blokhut met 2 kinderen van 9 en 11 jaar.

Wij vonden dit allemaal een superleuke vakantie met een goede Gastvrouw en super eten en veel gezelligheid.

Wij komen zeker een keer weer terug.

Nog steeds lievelingscamping!

Marielle, 17-8-2016

Wij zijn hier een paar daagjes geweest na onze vakantie in Kroatië. In Kroatië is het een berg drukte en dat gold helemaal voor die megacamping daar. Wat een verademing om - voor ons nu de derde keer- op Dutchhill te komen. Rust, eenvoud een gezelligheid. Wij hebben nog even echt onze batterij opgeladen voordat we weer naar NL terug gingen en geen spijt. Weer waren de kinderen in tranen bij vertrek en dat zegt genoeg.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Tot rust komen/genieten/muziek/ontmoeten/natuur.

Robert, 14-8-2016

De camping Dutch Hill ligt op 25 minuten rijden van het toeristische Balatonmeer en dicht bij de verschillende thermaalbaden. De camping zelf heeft geen zwembad maar dat is zeker geen gemis met de mooie zwembaden in de omgeving. Wij zijn dit jaar voor de derde keer te gast, zo mag je dat wel noemen. Carla en haar dochter Esmee zijn echte gastvrouwen, ze hebben de gave om je “thuis” te laten voelen. En ga je niet voor de prachtige kleinschalige camping dan is Hongarije zeker een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch. Idyllisch.

Familie den Hertog, 6-8-2016

Super gastvrij en relaxt. Zeer eenvoudige basiscamping met alle benodigde basisvoorzieningen. Prachtig gelegen. Perfecte ontbijtjes. Alles super vers. Vlakbij prachtige termale baden, Balatonmeer en andere leuke plekken. Enige nadeel: geen zwemgelegenheid op de camping zelf maar voor de rest perfect.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig!

Wout, 15-7-2016

De camping is gewoon goed. Het is er schoon, vriendelijke beheerders en het uitzicht is heerlijk over hun wijnveld en de heuvels. Het was heerlijk om te zien dat ze van alles zelf maken uit eigen tuin. s'Avonds relaxen met de andere gasten bij een kampvuur of in de 'kroeg' met een muziekje. Ik ga zeker terug!
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Een echte aanrader, geweldig mooi

Romy, 6-6-2016

Carla en Esmee zorgen voor een onvergetelijke vakantie op een toplocatie, de sfeer is perfect en de gezelligheid in de kroeg is super, kortom een echte aanrader
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dutch Hill in Zalacsany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dutch Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dutch Hill scoort een 9.3 uit 10 op basis van 84 reviews.