Camping Briljant Resort

8,5

41 reviews over Camping Briljant Resort in het Nederlands

prachtige ligging, maar vervallen

hanhar, 19-8-2017

Deze camping heeft een schitterende ligging. Prachtige grote plaatsen en een schitterend uitzicht op heuvels en bossen. Helaas is er verder geen aandacht voor de voorzieningen op de camping zelf. De eigenaresse is een hele aardige vrouw die haar handen vol heeft aan het opzetten van het restaurant. Dat lukt goed. Het eten is werkelijk heerlijk en niet duur. Helaas laten de voorzieningen op de camping te wensen over. Iedere gast krijgt zijn eigen wascabine met douche, wc en wasbak en dat is erg onhandig en niet echt hygienisch, aangezien het een heel klein hokje is. Deze wordt ook niet schoongemaakt. Na 4 nachten was het dus ook niet echt fris meer in het hokje. Wij waren de enige gasten. Ook het zwembad was nog steeds niet in gebruik (zie review uit 2015). De kosten voor overnachting vonden wij vrij hoog, gezien wat je ervoor kreeg en vergeleken met andere campings waar wij gestaan hebben (19 euro). Wij vinden het jammer dat de camping er zo bij ligt, maar we hebben gehoord dat vanaf volgend jaar de camping een metamorfose krijgt. Als dat zo is, dan kunnen we iedereen aanraden hierheen te gaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel leuk! Mooie vakantie gehad!

Anneke, 7-3-2017

Hele mooie locatie. Je kan er eindeloos genieten van rust, lekker eten en mooi weer. Camping is groot genoeg zodat je je eigen privacy wat hebt. Ook de gastvrouw Adriana is steeds bereid om je te helpen en te voorzien van de nodige uitleg. Het eten in het restaurant was ook superlekker, en speciale vereisten zijn er geen probleem.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Echt gezellig

Familie Van Hoegaerden, 17-2-2017

We waren daar met onze (grote) camper. We werden er hartelijk ontvangen door Adriana, de eigenares van de camping. De staanplaats is er uitstekend. Wijds zicht op het omringend bos, lekker rustig, heerlijk ontspannen, geen gedoe, geen lawaai van radios of discomuziek. Buitengewoon lekker eten, uit eigen tuin of van de plaatselijke boeren, alles super bereid door de sympathieke kok en met de glimlach opgediend met een lekker glaasje Hongaarse wijn uit de streek dan afsluiten met een glaasje palingka.

Het Balatonmeer, om eens lekker ver te zwemmen in niet te koud water, is op slechts een kwartiertje van de camping.

Lekker wandelen in de bosrijke omgeving.

We hebben ook thermaalbad van Héviz bezocht, heerlijk ontspannen.

Omdat het een beetje moeilijk is met een grote camper in de stad te rijden hebben het openbaar vervoer gebruikt, lekker goedkoop en je kan overal naartoe, voor weinig geld.

Dus dit jaar zeker terug.

Grts

Jean en Jacqueline

Gereisd met partner in september 2016

Eenmalig! verre van briljant en zeker geen resort

Familie smetsers, 6-9-2015

bij aankomst zagen we een mosgroen zwembad.er werd ons beloofd dat ze het leeg zouden pompen of er iets in zouden doen zodat het water weer normaal werd.Maar dit zou binnen 2 dagen gebeuren ,zodat onze kinderen in de twee weken dat we er waren zeker konden zwemmen.Na meerdere malen aangeven dat we wilde zwemmen werd er gezegd dat er in de buurt ook wel zwembaden waren en was het zwembad tot op de dag van ons vertrek nog steeds mosgroen. Toen we naar de paardjes en varkens wilde gaan kijken werd ons verteld dat die er niet waren.

Weer teleurstellend voor de kinderen ,we hadden geboekt om een zwembad en veel dieren.Maar goed we hadden de excursies die er gegeven zouden worden,helaas geen excursie gehad en ook geen leuke dingen voor de kinderen georganiseerd.Tot overmaat van ramp werd er verbouwd in het appartement naast ons en was ons terras een grote bouwval overal rotzooi!En had je een rustgevend geluid van een kangoo in de muur..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goede tijd gehad

Renske, 6-9-2015

We hebben bijna 2 weken doorgebracht op de camping. Staanplaats was prachtig. Ruim genoeg voor onze grote tent. Het eigen sanitair beviel goed (de concessie die je daarentegen doet, is dat het een piepkleine, warme ruimte is en daardoor wel behelpen bij het douchen).

In de omgeving is genoeg te doen en binnen 20 minuten zit je aan het Balatonmeer.

De informatievoorziening vonden wij op deze camping niet duidelijk. We hadden de indruk dat de communicatie met de vele, vaste gasten (mensen die jaarlijks terugkeren en dan ook de maaltijden daar gebruiken) beter verliep dan met de mensen van de camping die niet geregeld mee aten. Omdat diegenen tijdens ontbijt of diner de info mondeling kregen. Er waren geen infoborden oid waar je het terug kon vinden.

Ook was het zwembad niet te gebruiken eerst omdat het omgeven was door tientallen bijen en daarna omdat het water diepgroen zag en het was afgesloten. Er hing geen info bij over het hoe en waarom (of de duur) van het niet kunnen gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gewoon goed

Peter, 28-8-2015

Heerlijk gastvrij ontvangen door Bert en Adriana, ook de kinderen hadden het naar hun zin.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Een plek om weer naar terug te keren

Heleen, 25-7-2015

Wij hebben met 3 kinderen (15,12,9) ons heel welkom gevoeld bij Bert en Adriana. De kinderen ook. Een heerlijk kleinschalige plek met fantastisch eten en welkome en ongedwongen sfeer. Heerlijke sapjes, ontbijtjes, tips voor excursies, advies en gezelligheid met zigeunermuziek. We hebben ons erg verwend gevoeld. Het appartement was simpel en voldoende omdat we met boven de 35 graden vooral buiten waren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heel gezellig vakantiepark

A_hes, 24-8-2014

We werden heel gastvrij ontvangen. Het eten van Adriana en Aranka was heerlijk. Alles kan en niets moet. Leuk zijn de excursies die Bert zelf verzorgd. Naar de basaltformaties en Langos eten en zwemmen in een heerlijk rustig meer. Ook zijn we in het kerkje geweest waar je als je praat het geluid achter je hoort. Verder zijn grote plaatsen als zalaegerzeg en kesthely vlakbij. Toppunt was de gezellige zigeuneravond op de wijnberg. Zeer geslaagde vakantie. De accomodatie 6 ps appartement zelf is ietwat gedateerd, maar wel compleet en passend bij de sfeer. Heerlijk koel door de dikke muren. Het 3 ps appartement was veel warmer, daar waren we nog een extra nachtje. De douche daar is wel onhandig met kinderen (massagedouche). Wel lekker zacht water. Bert zijn hongaarse eitjes in de ochtend zijn heerlijk. Het ontbijt is goed. Er wordt veel gebruik gemaakt van lokale producten en vrnl. biologisch. Het likeurtje voor het eten was een genot. Heerlijk kneuterig allemaal.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldig vakantieadres!

Willem, 17-8-2014

Hartelijk gastvrij ontvangst. Geen moeite is teveel om je te helpen je thuis te voelen op deze camping. Voor kinderen ideaal vanwege het vinden van vriendjes. De excursies van Bert zijn onvergetelijk, mooie niet toeristische plekjes gezien. Ook onvergetelijk is de wijnproeverij....!! Heerlijk eten van Adriana die je altijd weer verrast met haar culinaire creaties. Je merkt hier echt dat er gewerkt wordt met passie voor hun bedrijf. Kortom>TOP
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Geweldige plek met fantastische mensen!

Fionas, 8-8-2014

Net terug van 9 dagen Briljant Resort. Een geweldige plek midden in de natuur. Adriana kookt fantastisch en Bert maakt mooie tochten met de kids en vertelt van alles over de streek en bakt heerlijke eieren in de ochtend. Met zijn 2en staan zij klaar voor hun gasten. Het is inderdaad zo dat een aantal mensen hier vaker terugkomen, maar dat is ook logisch. Als je hier eenmaal bent geweest wil je gewoon terug. Onzin (vind ik) dat je dan geen klik hebt, dat ligt toch echt aan jezelf. Wij hebben super genoten van de zigeuneravond, de houtskool BBQ, de verhalen van Bert en de mensen om ons heen, de overheerlijke palinka's en zo kan ik nog wel even doorgaan. De plaatsen zijn ruim, veel schaduw, lekker zwembad om even af te koelen. Je hebt een eigen wc en douche tot je beschikking. Onze 2 honden konden in een eigen kennel verblijven toen wij naar Boedapest gingen. Bert zorgt dan voor ze. Echt een super plek waar je je als gast thuis voelt. Wij komen op zeker terug, want 9 dagen was te kort!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Briljant Resort in Zalacsany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Briljant Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Briljant Resort scoort een 8.46 uit 10 op basis van 42 reviews.