Hotel Panorama ****

8,3

12 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

mooi gerenoveerd hotel

herma en jan, 15-6-2013

Wij waren hier 2 jaar geleden ook,sindsdien is het hotel gerenoveerd.

Dit is aardig gelukt.

Wij waren hier op zaterdag en zondag .Op zaterdag had het hotel een bruilofsfeest.Dit feest heeft onder ons raam plaats gevonden en wel van 6 uur tot 5 uur in de morgen met veel muziek(niet leuk dus).

Zondags gelukkig rustig

Gereisd met partner in juni 2013

Goed hotel

John & Diane, 19-8-2009

Wij zijn hier 2 aug. tm 9 aug. geweest.

Het ziet er ook zo uit als op de foto's dus echt mooi.

Je zit dus echt aan het Balatonmeer, enige nadeel is als je naar het centrum gaat is het toch al snel 15 min. lopen en het is een saaie weg. Personeel is vriendelijk, eten ook goed.

Schuin tegenover prima Italiaans restaurant. Eten overal prima en niet duur!! Ook heel fijn voor kleine kinderen.

John en Diane

Gereisd met partner in augustus 2009

heel fijn hotel

Guy uit Belgie, 9-8-2009

Goede ligging. Kort bij het meer en niet te kort bij het uitgangsleven. (enkele km van het drukke Siofok.

Het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn erg netjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Rustig

Truus Wever-Smid, 29-8-2008

Eten en personeel geweldig, jammer dat er geen terras bij het meer aanwezig was en er na 20.00 uur in het hotel niets meer te beleven is. Kijken naar de zonsondergang is een belevenis!!!!!!
Gereisd met partner in augustus 2008

netjes en goed hotel, vriendelijk personeel

Harma, 21-8-2008

het is een heel net en goed hotel

de ligging is ook heel goed

je stapt het hotel uit en je bent al aan het meer

het hotel is echt aan te bevelen

als we weer naar Hongarije gaan ,dan gaan we zeker weer naar dit hotel

Gereisd met partner in augustus 2008

Jan-Kees, 27-12-2007

Zeer goed hotel. Rustig gelegen echt direct aan het balatonmeer, je hoeft alleen de tuin over te steken en je staat met je voeten in het meer, wat overigens heel schoon is en ideaal voor kinderen. Je kunt er honderden meters in lopen voordat het diep wordt. Het zwembad en de wellness afdeling echt geweldig. Je kunt vanalles gratis gebruik maken. Lekker zwembad, sauna, turksstoombad en een spabad. Er werdt zelfs gewerkt aan een nieuw bad wat overigens absoluut niet stoorde.

Als je naar dit hotel gaat neem dan voral geen halfpension. Er zijn genoeg eetgelegenheden in het centrum waar je goedkoper en lekkerder kunt eten. We hebben ook nog een uitstap gedaan met een taxi naar Budapest. Doe dit vooral niet, taxichauffeur spreekt geen woordje engels of duits.

Voorderest kamers prima met prachtig uitzicht over het meer. Als je met de auto bent weerhoud je er dan vooral niet van om om de auto te pakken en rond het meer te rijden. Is echt een aanrader.

Kortom prachtig hotel!!!

Gereisd familie in juni 2007

Tim, 26-12-2007

Ik was in 2005 bij panorama. Het personeel was erg onbeschofd en onvriendelijk. De schoonmaaksters kwamen gewoon binnen terwijl ik het "niet storen" bordje op had gehangen. 2x een klacht gegeven, werd gewoon uitgelachen, volgende dag weer hetzelfde. 1x viel mijn kamerdeur dicht terwijl mijn sleutel nog binnen lag. Bij de receptie gemeld en na een half uur wachten zei hij, kan nog 20 min duren, is je eigen schuld dat je jou sleutel hebt laten liggen. En zo nog een aantal voorvallen. De kamers waren absoluut niet van de kwaliteit van wat je in de brochure zag. Ook de nightbar (was een reden voor mij om DIT hotel te boeken aangezien ik s'nachts wel eens niet kan slapen) bleek niet te bestaan...Voor mij dus nooit meer! En ik sprak meerdere mensen daar die er hetzelfde over dachten. Westprijzen, maar in de oosttijd blijven staan.
Gereisd alleenreizend in december 2007

Diana de Hoog, 15-8-2007

Goed hotel. Ontbijt zeer goed. In de avond zijn er wel voor 1 maand restaurants in de buurt dat eten in het hotel niet hoeft. Dicht bij het Balatonmeer en veel sauna faciliteiten. Een massage niet vergeten als je hier bent is echt een aanrader. Er is 1 nadeel. Als je met drie personen bent. Er zijn niet echt 3 persoonskamers ze plaatsen een soort campingbed bij. Dit is niet geschikt voor personen langer dan 1.60. Voor de jeugd zijn er veel uitgaans mogelijkheden. En voor de wat oudere zijn er diverse terrassen met life muziek of om gewoon een beetje mensen kijken. Tennisbaan + materiaal te huur voor 2€ per uur.

Al met al een zeer geschikt hotel om je vakantie door te brengen.

Gereisd familie in augustus 2007

G. Weinreich, 9-8-2007

Goed en schoon hotel met airco,gelegen iets buiten het centrum. Gunstig want in hotel zijn geen rumoerige jongeren. De tweepersoonskamers zijn niet zo heel groot, maar groot genoeg, mooie badkamer en goed bed.

Direct aan het balatonmeer gelegen en ligbedjes en parasols zijn gratis.

Ontbijt in buffetvorm is eenvoudig en goed verzorgd. Binnenzwembad en welnessgedeelte is goed opgezet, gratis toegankelijk en zeer schoon. Elke dag werden de kamers heel goed gepoetst. Medewerkers aan receptie spraken goed Duits of Engels, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen entertainment in het hotel, maar dat is op 10 min. loopafstand op de boulevard met winkeltjes, restaurantjes en cocktailbars te vinden. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

Liana en Hans Vervoort, 23-7-2007

Een leuk net hotel de kamers zijn prima ,een nadeel is dat er vanaf 22 uur niets meer te krijgen is en het terras dicht is je moet 's avonds echt er op uit . Het eten is niet echt warm en vaak hetzelfde .Als er 's avonds in het hotel wat te doen zou zijn zou het echt zoveel leuker zijn maar voor de rest een prima vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Panorama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama scoort een 8.27 uit 10 op basis van 13 reviews.