Appartement Palace ***

Palace

1 review over Appartement Palace in het Nederlands

dit was echt een topper!!

6 lady'sss, 12-3-2009

we zijn hier met 6 dames heen geweest.een mooie vakantie gehad.we gingen met de bus en reisorganisatie x-travel.busreis zou ik zelf nooit weer doen.het duurt erg lang!verder een mooi appartement het is meer een huis.complete keuken met alles er in.een bovenverdieping met 2 slaapkamers met op elke kamer 1 2pers. bed een een ruime badkamer. nog een slaapbank beneden. tv. buiten kon je lkkr zitten. zwembad was ook groot genoeg.altijd ligbedden vrij. aan de overkant lag het balatonmeer. vlak daarnaast het centrum.je kunt er super leuk uitgaan.kuuroord is ook aan te raden!eten was erg goedkoop en lekker!alleen 1 minpunt was de eigenaar was eerst erg aardig we mochten veel van hem lenen. ma ze zijn daar erg netjes je moet het ook netjes houden. op het laatst zocht hij naar van alles om de borg van ons te krijgen.en ook bij de buren.het was super! echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palace in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palace scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.