Appartement MH

MH

1 review over Appartement MH in het Nederlands

Goedkoper vakantie met groep Vrienden

Kevin de Widt, 11-11-2009

in 2006 ging ik voor het eerst met een groep van in Totaal 9 vrienden richting het buitenland. Hiervoor stonden we altijd samen op een camping in Alphen.

Bij aankomst spraken ze allemaal maar Duits wat even erg behelpen was. Toen dat achter de rug was werden de koffers naar ons appartement gebracht en moesten wij erheen lopen. Na een uur lopen waren we er pas. De appartementen kunnen inderdaad vrij ver gespreid uit elkaar staan. We zaten wel meteen aan het strand moet onze voortuin. De appartementen waren schoon en goed ingericht. Een keuken, twee koelkasten en genoeg bedden.

Al met al een prima vakantie gehad omdat het goedkoop en gezellig was om te stappen en te feesten onder elkaar!

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MH in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MH zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MH scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.