4,3

Mooi

rick, 9-1-2009

het is hier fantastich

service is super

het is er zeker niet duur

Gereisd zakelijk in oktober 2008

1 keer Siofok nooit meer Siofok.

Lauren, 20-8-2008

Ons appartement (huisje) zag er goed uit.

Achter ons woonde een hele vriendelijke vrouw. Zij bracht ons ook nog met de auto terug naar de Palace waar wij moesten verzamelen om weer terug naar Nederland te vertrekken. Daar waren wij heel blij mee want die man die ons eigenlijk daarheen had moeten brengen kwam niet opdagen. Bij Touroperator was alles echt zo goed geregeld uhm .. uhm!

De ligging vond ik een minpunt. Strand was 500 meter er vandaan, en de stad 40 minuten. Elke keer een taxi nemen is te duur als je met zijn tweeën bent.

Siofok trouwens geen aanrader. Veels te duur, onvriendelijk mensen en er zitten alleen maar Duisters.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

WAARDELOOS

Dylan, 31-7-2008

Waardeloos 'appartement' voorzover het een appartement genoemd mag worden. Je zit gewoon bij oude mensen in huis! Als je te hard lacht krijg je meteen een waarschuwing.

Ligging was ook zeer slecht, taxichauffeurs konden het niet eens gevonden krijgen.

Allemaal oude zooi en aan de inrichting was sinds het begin van de koude oorlog niets meer veranderd.

We zijn eerder terug gekomen onder andere door het slechte appartement.

Touroperator bedankt!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Wat een KLOTE vakantie daar ! ! !

Erik Vos, 27-7-2008

Huisje stamt uit 1905, totaal uit de buurt van enig levende wezens.

Oud en muf, huisjes worden niet verschoond.

Stappen is niet zoals het behoort te zijn, de tenten die goed worden aangeprezen (wat helemaal niks is) liggen minstens 2 kilometer uit elkaar.

Wij zouden 15 dagen gaan, maar waren heel erg blij dat we na de 5e dag al weg konden.

Kortom, ga daar absoluut niet naartoe.

Daar krijg je absoluut spijt van.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Excalibur in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Excalibur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Excalibur scoort een 4.25 uit 10 op basis van 4 reviews.