Hotel Casa Perla ****

Casa Perla

2 reviews over Hotel Casa Perla in het Nederlands

eem heerlijk hotel

Kiggen, 2-8-2009

Casa Perla is een heel erg goed hotel met heerlijk eten (buffet).De kamers groot en goed verzorgd.Elke dag nieuwe handdoeken.Er een tv, minibar, föhn, en kluis (de kluis is gratis)Verder kreeg je bij aankomst nog twee badjassen die je kon gebruiken, ook bijvoorbeeld bij het welnesscentra.Dit lag in de kelder van het hotel.Het zwembad en het bubbelbad waren grats. Voor massages moest je betalen en volgens mij voor de sauna ook.Dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien we dat niet geprobeerd hebben.Verder heb je er een computer met gratis internet en is er in het hotel overal (behalve in het restaurant)gratis draadloos internet (wifi).Het eten was heel lekker,elke dag anders en echt heel goed bereid.Bij de menu's stonden bordjes waarop in het Engels stond wat het gerecht was.Het hotel lag 15 min te voet van het uitgananscentrum.

Gereisd met partner in augustus 2009

Heel goed hotel!

Kiggen, 2-8-2009

Wij zijn net teruggekomen van 10 dagen Siofok in hotel Casa Perla.Casa Perla is ook een heel erg goed hotel met heerlijk eten (zoveel als je wil - buffet).De kamers zijn groot en goed verzorgd.Je krijgt elke dag nieuwe handdoeken.Ook is er een tv, minibar, föhn, en een kluis (voor de kluis hoefde je niks extra's te betalen)Verder kreeg je bij aankomst nog twee badjassen die je kon gebruiken, ook bijvoorbeeld bij het welnesscentra.Dit lag in de kelder van het hotel.Het zwembad en het bubbelbad waren grats. Voor massages moest je betalen en volgens mij voor de sauna ook.Dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien we dat niet geprobeerd hebben.Verder heb je er een computer met gratis internet en is er in het hotel overal (behalve in het restaurant)gratis draadloos internet (wifi).Het eten was heel lekker,elke dag anders en echt heel goed bereid.Bij de menu's stonden bordjes waarop in het Engels stond wat het gerecht was.Het hotel lag 15 min te voet van het uitgananscentrum.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Perla in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Perla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Perla scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.