Vakantiehuis Arpad 38

Vakantiehuis Arpad 38
Arpad 38

2 reviews over Vakantiehuis Arpad 38 in het Nederlands

Els, 6-8-2006

Voor de prijs die wij hebben betaald voor dit appartement, hebben wij zeker waar voor ons geld gekregen. De inrichting is enigsinds gedateerd, maar toch zeer ruim. Vooral voor in de zomer is dit huis ideaal. Ik kan me voorstellen dat wanneer men dit appartement in de winter wil gebruiken, dat de woonkamer aan de kleine kant is. Maar de slaapvertrekken zijn erg ruim. Ook de ligging is prima, 10 min lopen naar het strand en de supermarkt. Wel loopt er aan de achterkant van de tuin een erg drukke weg, maar omdat het appartement zijn veranda aan de voorzijde heeft, hebben wij hier weinig last van gehad. Verder zijn wij per vliegtuig+trein naar deze bestemming gereist, en dit is ook prima te doen. Vanaf het station is het 10 tot 15 min lopen. Kortom, een aanrader voor mensen die niet super luxe verwachten te zitten.
    Gereisd anders in augustus 2006

Els, 6-8-2006

Voor de prijs die wij hebben betaald voor dit appartement, hebben wij zeker waar voor ons geld gekregen. De inrichting is enigsinds gedateerd, maar toch zeer ruim. Vooral voor in de zomer. Ik kan me voorstellen dat wanneer men dit appartement in de winter wil gebruiken, dat de woonkamer aan de kleine kant is. Maar de slaapvertrekken zijn erg ruim. Ook de ligging is prima, 10 min lopen naar het strand en de supermarkt. Wel loopt er aan de achterkant van de tuin een erg drukke weg, maar omdat het appartement zijn veranda aan de voorzijde heeft, hebben wij hier weinig last van gehad. Verder zijn wij per vliegtuig+trein naar deze bestemming gereist, en dit is ook prima te doen. Vanaf het station is het 10 tot 15 min lopen. Kortom, een aanrader voor mensen die niet super luxe verwachten te zitten.
    Gereisd met vrienden in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Arpad 38 in Siofok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Arpad 38 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Arpad 38 scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.