Camping Balatontourist Napfény ****

Camping Balatontourist Napfény
Balatontourist Napfény
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Balatontourist Napfény bij:

11 tips over Balatontourist Napfény

p,w, 19-8-2014
een fijne gemoedelijke camping!
Marc, 19-8-2014
Waterfietsje huren, en een stuk het meer op. Kunnen de kinderen heerlijk vanaf duiken en glijden. Skelter niet meteen voor een uur huren, is erg lang. Neem wat mee om op 't meer te dobberen.
Ronald Loof, 12-8-2014
Indien je met een caravan of tent gaat dan is het verstandig om de boel goed vast te zetten met stormbanden. Het kan flink spoken. Gebeurt niet zo vaak heb ik me laten vertellen en duurt ook niet lang. (in twee weken tijd heb ik één storm meegemaakt)

dennisensuzanne, 9-9-2013
De mobile home aan de rechterkant bij het voetbal veld vond ik prettiger als op de andere kant van de camping. Meer open door minder bomen maar genoeg schaduw
marcoendebby, 6-9-2013
Bezoekje waard zijn; onderwatermeer in Tapolca, Tihany, Keszthely, Balatonfured, de discoboot (vanaf 4 jaar) vanuit de haven in Refvulop, een boottochtje naar de overkant. In de haven van het dorp kun je prima eten oa bij de Italiaan. Verder bij Toth in het dorp gegeten en bij Huszar een paar dorpen verder vlak voor Tihany.
Peter, 27-8-2013
Bezoek zeker de toren van Revfulop (flinke wandeling bergop), een adembenemend zicht over het dorp en het meer zal de inspanning snel doen vergeten.

mirriebillie, 3-8-2013
Rund kuchen en langos, beide op camping verkrijgbaar
petra, 4-12-2012
Richting kalkut is een waterbron waar je water kan halen om te drinken. En verder door rijden hier en daar is op zondagmogen een streekmarktje met allerlei producten en boertjes uit de buurt.
Brink, 9-11-2012
Lekker eten bij Toth,heerlijk en niet duur.Deze mensen zijn inmiddels vrienden van ons geworden.Zijn daar op hun bruiloft geweest! echt super leuk!! Klein dorpje,maar wel gezellig. Over kant van het meer zijn leuke markten,Boedapest is leuk.Waterpark 30 km verderop erg gaaf.Heviz is een termaalbad ook leuk .Verder veel leuke en gezellige stadjes.
Jan, 4-8-2012
Op de pier van Rëvfülöp is een Discotheekje voor de oudere jeugd, verder goede restaurantjes.