Villa Nagybajom

Nagybajom
8,3

4 reviews over Villa Nagybajom in het Nederlands

Heerlijk relaxen in een villa met een ziel

ronald, 29-12-2009

Het huis is met liefde voor de omgeving en lokale details opgeknapt en je voelt jer er meteen thuis. Lekker relaxen met een goed boek aan het zwembad of in de lokale thermaal baden in de omgeving. Het Balantonmeer is dichtbij en er is genoeg te doen in de omgeving voor jong en oud.

Na onze zomervakantie hebben we gevraagd of we het huis met oud en nieuw konden huren en we hebben een geweldigde oud en nieuw gehad met 8 vrienden. In de winter is het er echt koud, maar heerlijk om dan naar de thermaal baden te gaan en lekker buiten te zwemmen.

Kortom, zomer en winter, een echte aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Heerlijke plek om te genieten

Fam. Hoogland, 11-11-2009

Mooie villa met veel ruimte en faciliteiten. Het zwembad was een succesnummer voor de kinderen. Zeker een aanrader voor een leuke (zonnige) vakantie in Hongarije!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

28-5-2008

Het was een leuke relaxte vacantie in villa nagybajom Het huis heeft echt sfeer en is van alle gemaken voorzien, satteliet, vaatwasser, wasmach echt top ik heb het gehuurd via touroparator afdeling particulier. Onze kinderen vonden het ook top met het ruimvoldoende aanwezige waren ze snel in hun element knutsel spullen, speelgoed ,pc ,dvd

echt een compleet huis

Gereisd familie in april 2008

meesters, 25-4-2008

villa nagybajom is een mooi en ruim huis ca 230 m2 met een zwebad en grote tuin ca 1800 m2 vv satteliet etc dus van alle gemakken voorzien

een echte aanrader voor wie van relaxen houd

Gereisd familie in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nagybajom in Nagybajom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nagybajom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Nagybajom scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.