Hotel Helikon ***

Helikon

33 reviews over Hotel Helikon in het Nederlands

Vies, slecht onderhouden en triest.

Sander Knook, 15-9-2017

Kamers worden alleen schoongemaakt bij aankomst, verder niet. Hotel is in barre staat. Alles is echt vies en smerig. Eten is matig en koud.

Het meer is uiteraard wel lekker om in te zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer, slechtste vakantie ooit

daniele di giambattista, 28-7-2017

hotel zeer verouderd ramen rot regent binnen heel vuil eetzaal is vol stof en spinnen webben vloer stuk bruine vlekken op de tapijten soms geen frisdrank geen strandbar. Echt heel vuil hotel, eten heel koud altijd hetzelfde. Zijn zelfs nog vroeger naar huis gekomen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer

Slecht, 7-10-2016

Er is weinig positiefs te melden over dit hotel, helaas. De slechtste vakantie ooit 😁

Door beleid slechte aansturing personeel. Koud/ te weinig eten. Brutale eigenaar. Slechte schoonmaak van alles: hotelkamer, eetzaal, borden, glazen, bestek etc. Eigenlijk teveel om op te noemen. Animatie is een half uurtje. Zelfs meegemaakt dat je moet vragen wanneer het personeel komt om drinken te kunnen inschenken, we hadden nota bene All Inclusive. Tja, dit is absoluut geen aanrader en nee we zijn absoluut niet veeleisend. Helaas echt een vakantie waar we nooit meer heen willen! Zelf hadden we gelukkig een auto gehuurd, anders was de teleurstelling wel enorm groot geweest! Excuses voor de medewerkers die wel aardig en goed hun best deden, dat zijn de enige positieve opmerkingen voor een paar van hen: Nicky en die donkere meneer. Al met al algemeen superslecht, superslechte service, superslechte kamers...😁😁😁😁😁😁😁 Nooit meer naar het Balatonmeer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Verwaarloost hotel

Carla doomen, 2-10-2016

Gewoon hotel dat aangepakt moet worden dan beter vergeet niet de bedden snap niet Zoover waard 2016 hebben gehad
Gereisd met partner in september 2016

Wij zijn fan

van de velde, 20-8-2016

Prima prijs kwaliteit verhouding

privé eiland en uitzicht fantastisch

Kamers zijn verouderd

Lobby en bar zijn mooi en het eten is lekker

Bediening is vriendelijk en all inclusive is een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

nooit meer

grollie, 16-8-2016

Triest vies hotel met belabberde service

- all in formule (warme frisdrank b merk ,eten werd een uur van te voren al klaar gezet en van twijfelachtige kwaliteit ook weinig keus

-Kamers vies en gedateert (of je moet van jaren 80 houden) en werden nagenoeg niet schoongemaakt

-Handoeken en wc papier gelieve zelf op te halen bij de poetsvrouw mocht je haar vinden

-Hotelpersoneel onvriendelijk en absoluut niet service gericht

-Tijdens ons verblijf nog een muggeplaag mogen meemaken in het hotel die niet werd verholpen

-Betonrot is dit hotel niet vreemd

-Personeel kent haar talen zolang het maar hongaars is

-Balkondeur doorgerot

-Hotelkamer deur was voor het gemak al openbroken

Zoals u kunt merken was dit voor ons absoluut geen fijne vakantie en zal ik het ook nergens aanbevelen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vergane glorie... slopen....

T. den Dunnen, 7-8-2016

Alle positieve reviews van de afgelopen 10 jaar zijn woord voor woord gelogen. Het begint al met de trieste aanblik van het vervallen pand als je aan komt rijden. Buitenkant is de afgelopen 10 jaar niets aan gedaan. Hetzelfde geldt helaas ook voor de binnenkant. Liften die niet werken. De stank van ouderdom en schimmel is constant in de accommodatie aanwezig. De "all inclusive" is lauw eten en drinken van een zeer twijfelachtige kwaliteit. Voor ons was na twee dagen de maat vol en zijn vertrokken.
Gereisd met partner in juli 2016

Schitterende locatie

Van der Schalk, 7-8-2016

Veel achterstallig onderhoud, geen airco, personeel spreekt slecht Engels en Duits, huurfietsen van het hotel zijn erg slecht en worden niet onderhouden
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gatsvrij

Györgyike Horvath, 14-10-2015

Een zeer goed hotel, schoon en altijd vriendelijk personeel. All in was voor ons voor het eerst en het was super! Het zwembad was schoon en goed en als extra een eilandje vast bij het hotel echt grandioos!!!
Gereisd met partner in augustus 2015

Tevreden

Karel De pauw, 2-9-2015

Ons verblijf was in orde behalve het poetsen van de kamer liet te wensen over
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Helikon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helikon in Keszthely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helikon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helikon scoort een 8.02 uit 10 op basis van 150 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: