Camping Het Koetshuis

Het Koetshuis
9,4

15 reviews over Camping Het Koetshuis in het Nederlands

Relaxen op een rustige en zeer schone camping

Thea en Matje Schuurmans, 27-8-2017

Deze terrasvormige camping heeft ruime plekken met een fantastisch uitzicht op de heuvels. De ontvangst door André en Henny was allerhartelijkst. Vooral het moderne en schone sanitair viel ons op. Op het terras was het 's-avonds gezellig en vooral de verhalen van André over Hongarije en zijn ontstaansgeschiedenis boeiden. Na meer dan 25 jaar vakantie gevierd te hebben in Hongarije, moeten wij toch zeggen, dat deze camping op vele gebieden een aanrader is.

Op slechts 35 km van het Balatonmeer vindt je hier alles wat je maar wenst.

Rust, ruimte, gezelligheid en in het dorp de vriendelijke Hongaarse bewoners.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een aanrader voor wie op zoek is naar rust, ruimte

Liana, 29-1-2017

In augustus 2015 een aantal dagen doorgebracht op Kemping Hintóház, oftewel Camping het Koetshuis. Het is een mooie camping in het rustige dorpje Somogygeszti in het zuidwesten van Hongarije. Een goede keuze als je landelijk wilt zitten, 25 km boven de stad Kaposvar en 40 km onder het Balatonmeer.

Voorbij het toegangshek is het hoofdgebouw met receptie waar je hartelijk welkom wordt geheten door André en -in het hoogseizoen- ook door Henny. Een leuk gastvrij Nederlands stel die je een zo comfortabel verblijf willen bieden. Vriendelijk, behulpzaam en altijd bereid tot advies voor leuke activiteiten in de omgeving.

Het hoofdgebouw heeft een huiselijke uitstraling met comfortabele zitjes waar je tv kunt kijken, een boek kunt lezen of gezellig een drankje kunt drinken. Boeken, spelletjes en wifi zijn aanwezig.

Buiten heb je het terras met mooie tuin en vijver wat een rustieke sfeer schept. Erg gezellig om hier overdag of ’s avonds nog te genieten en een lekker drankje te drinken.

Aangrenzend aan het hoofdgebouw een overkapping waardoor je een wat koelere en beschutte plek hebt bij felle zon of regen. Er staat hier een grote tafel waar je je zelfgemaakte ontbijtje kunt nuttigen. Het is de bedoeling dat hier nog een voor gasten gezamenlijk keukentje komt/is.

Het hoofdgebouw gepasseerd staat rechts het douchegebouw en begint links het campingterrein wat uit meerdere vlakke terrassen bestaat. De bomen doen hun best om te groeien zodat er straks wat meer schaduw is. Elk terras biedt ruime, vrij in te delen plaatsen en heeft een (drink)waterkraan en elektra. Het glooiende uitzicht vanaf je campingplaats is erg mooi.

Het nette en schone douchegebouw is van alle gemakken voorzien. Wastafels met spiegel, toiletten en ruime douchehokjes waar je voorin je kleding kunt leggen of hangen en elke ruimte een vloerwisser. Goede waterstraal en warm/koud prima te regelen.

Aan de voorzijde is ruimte om de afwas te doen, achter het gebouw hangt een waslijn. Tegen betaling kun je gebruik maken van een wasmachine en droger; waspoeder is aanwezig.

Bij de uitgang van de camping is links naast de camping een klein buurtwinkeltje waar je de hoognodige boodschappen kunt doen met elke ochtend vers brood. Naar rechts zit 700 meter verderop een restaurant in het Castel Hotel.

Wij waren hier op de motor en hadden weinig mee dus wij begonnen onze dag met ontbijt aan de grote tafel onder de overkapping, overdag lekker op pad en ’s avonds op het gezellige terras een drankje en een praatje met de overige gasten en de eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2015

Ongelooflijk leuk...

Laurent Neels, 15-8-2016

Wil je RUST, NATUUR, RUIMTE & GEZELLIGHEID ? Eén adres : KAPOSVAR's koetshuis. We hebben er tweemaal gestaan met onze motorhome en genoten....

Heel toffe ervaring. Leuke gastheer. Brandschoon sanitair....

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke camping, met een fantastisch uitzicht!

Francine Hoogenboom, 30-5-2016

Wat een rust en wat een uitzicht!! Je kunt er dagenlang naar de vogeltjes kijken!

Het sanitair is uitstekend! We komen zeker terug! Zeker nu we geslaagd zijn voor onze inburgerings cursus!!!! Met de zweep en pijl en boog! Bedankt André! Voor de gastvrijheid!!

Gereisd met partner in mei 2016

Perfecte camping

Fam. Brasser, 20-9-2015

De camping ligt in een klein dorpje in de buurt van de stad Kaposvar. Na aankomst werden we door eigenaar André verwelkomd met een welkomst drankje. We zijn even blijven zitten en hebben veel bruikbare informatie over Hongarije maar ook over de directe omgeving gekregen. Onze hobby is Geocaching (zgn schatzoeken). Deze omgeving is een lustoord voor de geocacher. Voor de liefhebbers liggen er een aantal grote trails maar ook vele losse caches. Dus wij hebben hier ons hart kunnen ophalen. Kortom wij hebben zes dagen op een perfecte camping gestaan, gerund door een hartelijke eigenaar. Voor ons een aanrader en voor onze hobby een plek om nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in september 2015

Mooi, rustig

monique daemen, 3-9-2015

rustige ligging in het dorp, camping is kleinschalig en het sanitair is uitstekend. De eigenaars doen hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, wat hun ook uitstekend lukt! Ze weten heel veel te vertellen over Hongarije en geven tips voor dagjes uit. Een aanrader voor ieder die hier naar toe wilt gaan. Fantastisch uitzicht!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Voor de rustzoeker!

rveerman, 6-11-2013

Fijne, rustige camping met vriendelijke eigenaars!
Gereisd met partner in juli 2013

Een fantastische oase van rust

Ineke, 12-8-2013

Fantastische camping, ligging is gaaf met een mooi uitzicht, naast de camping een winkeltje voor lekkere verse broodjes. Sanitair is heel goed en schoon.

Je kan heerlijk ontspannen op het terras en binnen. Er zijn veel boeken en spelletjes, mocht je zelf niets meegenomen hebben. En de rust is heerlijk. De avonden gezellig op een terrasje met een drankje. Ga zeker weer terug naar deze camping.

Gereisd met partner in juli 2013

Goed aangepakt entoeristisch ingesteld

heer Wolf, 25-2-2013

Diverse malen daar geweest en het ganse land doorkruist
Gereisd met partner in januari 2012

het was weer heerlijk.

Boons , 2-8-2012

Lekker rustige vakantie gehad en genoten van het gewone dagelijkse leven tussen de Hongaren.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Koetshuis in Kaposvár, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Koetshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Koetshuis scoort een 9.39 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: