Appartement BL Appartementen & Yachtclub

Appartement BL Appartementen & Yachtclub
BL Appartementen & Yachtclub
8,3

3 reviews over Appartement BL Appartementen & Yachtclub in het Nederlands

Mooi en goed onderhouden appartementencomplex

Shurmine, 25-8-2010

We hebben 2 weken in een villa/appartement van BL Appartementen en Yachtclub gezeten en hadden het erg naar ons zin. Twee keer per week werd het schoongemaakt. We hadden van tevoren halfpensioen geboekt, maar dit hadden we echter niet moeten doen want je wordt s’ avond ongevraagd de schotel van de dag voorgeschoteld. Ons geklaagd bij de receptie na de eerste keer leidde dat we per persoon á la carte mochten eten voor een bepaald bedrag per dag. Dit probleem werd dus best snel opgelost. Het eten in het restaurant is niet echt gevarieerd en tevens duur ook, dus mijn advies zou zijn geen ontbijt/halfpensioen boeken bij deze accommodatie.

Door de week is het best rustig op het complex, echt ideaal als je van rust houdt. In het weekend wordt het druk met alle jachtboten en zeilboten die aanmeren. In de stad zelf valt er niet zoveel te doen. Uitstapjes in de omgeving en geheel Balaton verkennen is dus aan te raden. We vonden het al met al een goed onderhouden en mooi appartementencomplex

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Heerlijke plek om lekker te relaxen!

Ramona, 22-8-2010

BL is een erg mooi appartementencomplex. Wij hadden een studio in het grote gebouw. Er was meer dan voldoende ruimte aanwezig. De bedden waren goed, evenals het bankje. We misten wel een waterkoker en een koffiezetapparaat. De douche was naar ons idee zojuist renoveerd. Het strandje is klein, en er zijn ook te weinig zonnebedden, zoals overal op vakantie. De "kustlijn" van het meer loopt heel langzaam af, dus met kinderen in dat geweldig. Het zwembad is mooi, wel erg koud! Er is ook een toilet bij het zwembad. Het complex ligt in een afgesloten terrein en is bewaakt.

We hebben 2 maal in het restaurant gegeten. Dat was op zich prima, maar bij station Balatonlelle (de deur uitlopen en dan naar rechts), is een toeristisch stuk waar je prima kunt eten voor weinig.

Er is in de omgeving niet heel erg veel te doen. Maar voor een lekkere relax-vakantie, is het heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtig park maar streek is minder

Marc, 2-8-2010

Bl Yacht Club is een prachtig park met zeer mooie appartementen waar alle luxe aanwezig is.

De service,personeel waren dik in orde

Het is er ook rustig, prijskwaliteit vallen ook mee.

Het eten(ontbijt) vond ik minder, het was niet slecht maar steeds het zelfde en was op de duur eentonig.

Enkel de streek viel tegen.

Hongarije stelt cultureel niks voor en Balatonlelle gelijkt wel een beetje op Blankeberge.

Misschien ben ik een beetje te veel gewoon daar ik anders altijd naar frankrijk of Italie ga.

Gelukkige was het park zo mooi.

Zet een Bl Jacht Club in Frankrijk of Italie en ik keer zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement BL Appartementen & Yachtclub in Balatonlelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement BL Appartementen & Yachtclub zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement BL Appartementen & Yachtclub scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: