Hotel Festival ***

Hotel Festival ***
7,4

7 reviews over Hotel Festival in het Nederlands

fantastische plek nooit meer naar hotel festival

toto bloem, 25-7-2011

het hotel lag mooi gelegen aan het meer,er was geen airco en je kon je deur niet openzetten anders werd je door de groene muggen opgevreten hadden geen hordeur.het eten ging allemaal wat rommelig de eerste week,het hoogseizoen was n.l nog niet begonnen de tweede week werd het iets beter,maar niet om over naar huis te schrijven.was hier in juni 2008.de omgeving erg mooi maar ik zou nooit meer voor hotel festival kiezen.
Gereisd met partner in juni 2008

geweldige vakantie

Anny, 20-8-2008

We zijn van 8 augustus tot 17 augustus 2008 in hotel Fesival geweest. Wij vonden het een goed hotel. mooie grote schone kamers, inclusief een koelkast op de kamer. Er was wel erco in het hotel en eetzaal. maar niet op de kamers. dat is wel een minpuntje. Maar wij wisten dat en hebben gewoon een ventilator meegenomen. Het ontbijt en diner waren goed. Het personeel vriendelijk. Het hotel ligt ook erg mooi aan het Balatonmeer.Alleen jammer dat er 's avond geen entertaiment is. Naar het dorp is het goed te lopen ongeveer 10 minuten. Het eten en drinkenin de restaurantjes in Balatonfoldvar is erg lekker en heel goedkoop. Voor ons was het de eerste keer Hongarije maar we gaan zeker terug. Het is een prachtig land. Balatonfoldvar is een heel erg leuk dorpje.
Gereisd met partner in augustus 2008

goed

dick, 5-8-2008

heel goed hotel gezellig stadje prachtige omgeving
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Thea, 1-4-2007

zeer vriendelijke mensen, eten was goed. Je moest alleen een heel end lopen voordat je in het plaatsje zelf was. Het balatonmeer zelf viel me tegen.
Gereisd anders in april 2007

Peter van Pelt., 9-8-2006

Zeer goed hotel wat uit 2 torens bestaat,ligt mooi aan het Balatonmeer. Eten was er Prima! De service OK, en de kamers ruim en schoon en mooi uitzicht. Alleen lag het dorp op 15 minuten lopen en reed er ieder halfuur , ook 's-nachts de trein bijna door het hotel heen. De rails lag 25 meter van het hotel .
Gereisd alleenreizend in augustus 2005

vd perre, 18-1-2006

Ik vond het een stoffig hotel. Toen ik op het bed klopte kwam er een en al stof uit. Ik vond de kamers ook niet erg schoon. Het onbijt is er super, maar het avond eten super slecht. De ligging is erg mooi. Als ze nu ook de kamers een beter bij hielden en de matrassen eens uitzogen dan kregen ze een beter punt.
Gereisd anders in augustus 2003

de puties, 27-7-2005

Een prachtig hotel met zeer vriendelijke bediening, uitstekend eten en absoluut niet duur. Het is uiteraard geen tig-sterrenhotel, maar voor deze prijs kom je in Nederland in een achterbuurtje terecht. Kortom, een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Festival in Balatonfoldvar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Festival zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Festival scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.