Camping Levendula Naturista Kemping ****

15 reviews over Camping Levendula Naturista Kemping in het Nederlands

volgend jaar weer.

hilde, 3-8-2017

vriendelijk personeel.Vriendelijke gasten

Sanitair schoonmaak laat te wensen over. Niet onze standaard.

Gereisd met partner in juli 2017

familie, 8-8-2016

Camping valt niet meer onder Balaton Tourist, nieuwe eigenaar. Douches gerenoveerd, sanitair schoon. Restaurant in eigen beheer, eenvoudige kaart, maar heerlijk vers bereide gerechten, ook als afhaal (pizza, hamburger), iedere donderdagavond live muziek. Toegang tot gemeente strand (15 min. lopen) met diverse eettentjes.

Wij hebben het hier geweldig naar onze zin gehad en onze kinderen ook. Rustige gezellige familie camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima naar onze zin gehad.

Lisa, 24-8-2013

Ook wij kwamen van Dobra Luka en het is inderdaad een heel groot verschil tussen beide campings.Maar waar wij vooral van genoten hebben op Levendula was de rust die er op de camping heerste. Deze rust werd alleen af en toe heel hinderlijk verstoord door een aantal mensen met honden. Van kliekvorming door vaste gasten hebben wij geen last gehad want wij werden zelfs door de vaste gasten uitgenodigd om erbij te komen zitten. Verder een prima restaurantje waar ook verschillende keren ingeschreven kon worden voor een gezamenlijke maaltijd die altijd heel gezellig verliep. Verder niks dan lof voor de campingeigenaar die ervoor zorgde dat de camping er tiptop bijlag.
Gereisd met partner in juli 2013

Een week werd 1 nacht

Harol, 24-8-2013

Wij zijn altijd wat kleinere campings gewend, maar nadat wij de recensies hebben gelezen toch maar eens hier proberen. Binnen vijf minuten hadden we al commentaar van onze Oostenrijkse achterburen. Wij waren hier namelijk met twee hondjes en een van de twee blaften even. De sfeer op de camping voelt vreemd aan en wij voelen ons hier absoluut niet op ons gemak. Misschien komt het wel doordat wij vanaf dobra luka in Slowakije af kwamen. Het verschil tussen deze twee campings is gewoon te groot, van een hele warme gezellige deken naar een ijskoud bad! Misschien ligt het aan ons maar als u van een leuke gezellige en vooral gastvrije camping houdt zou ik toch even verder kijken. De eigenaar zal hier ongetwijfeld niets aan kunnen doen maar door de sfeer onder de vaste gasten voel je je hier als passant snel een vreemde eend in de bijt.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Heerlijke plek

Ellie, 14-7-2011

Een heerlijke rustige camping aan het Balatonmeer.

Prachtig uitzicht vanaf de camping over het meer

Zeer vriendelijk personeel..

Het sanitair is enigszins gedateerd maar altijd superschoon.

Elke morgen vers brood verkrijgbaar in de kleine supermarkt op de camping.

Goed restaurant net buiten de camping en klein terras voor ontbijt , kleine maaltijd of om gewoon een drankje te doen.

Fijne camping en wij komen zeker nog eens een keertje terug.

Gereisd met partner in juni 2011

Een fijne vakantie gehad Levendula

Eric en Marry van Kuijk, 8-7-2010

Samen met mijn man ,en een plek naast ons 2 vrienden,een geweldige vakantie gehad in de maand juni,vriendelijk personeel,het sanitair sober maar wel schoon en een goeie douche.

Een heerlijke plek met het uitzicht over het hele meer geweldig.

We hebben gelijk weer voor volgend jaar geboekt ,daar kiken we naar uit.

Gereisd met partner in juni 2010

Redelijk

B en J, 13-6-2010

Camping heeft mooie beschutte plaatsen,na de storm in mei werd er maar mondjesmaat de rommel opgeruimd.Afvoeren van wasmachine en toilet een paar keer verstopt.Sanitair op Hongaars niveau,maar veel warm en gratis water.Camping niet duur,vriendelijk personeel.Wifi zeker niet gratis maar, 700 forint per uur dat is bijna 3 euro.In de Tesco in Balatonfured is dit gratis in de koffietent van Perla.
Gereisd met partner in mei 2010

Nooit meer

G en A Noord holland, 31-5-2010

Tijdens slecht weer viel de stroom uit, vervolgens hebben we drie dagen zonder stroom gezeten in een mobile home, het was s'nachts maar 7 graden dus dat werd slapen met kleren aan op een fkk camping,geen licht en geen verwarming, bovendien stormde het heel hard en viel er 's nachts een grote boom (30 meter) om op de mobile home naast ons welke dus helemaal verwoest werd,Deze viel dus drie meter naast onze slaapkamer.

Al die dagen is er niemand, echt niemand van de camping even komen kijken of het ging en werd er niets gedaan om ons aan stroom te helpen terwijl andere caravans wel stroom hadden.

We hebben snel ingepakt en de sleutel ingeleverd, we hebben wel alleen het aanbetaalde gedeelte hoeven te betalen en de rest niet meer.

Gereisd met partner in mei 2010

Prachtige vakantie

Gianvist, 28-8-2008

Dankzij de fantastisch goeie kinderanimatie, door Agi, was het voor heel ons gezin altijd heel prettig

een aanrader voor zowel mensen met als zonder kinderen

Volgende keer ook de fietsen meenemen

Gereisd familie in augustus 2008

mooi en goed

gerard, 21-8-2008

prachtige camping direct aan het meer. goed restaurant en mooie omgeving
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Levendula Naturista Kemping in Balatonakali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Levendula Naturista Kemping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Levendula Naturista Kemping scoort een 7.35 uit 10 op basis van 16 reviews.