4,3

Onvoldoende

7 reviews over Hotel Club Hotel Badacsony in het Nederlands

Slecht !!!!!!!!

Marc, 2-9-2008

Mieren in de suikerpot, wespen in de confituur, slecht eten verouderd hotel , moet mooi geweest zijn 25j geleden !!! Handoeken worden slechts om de 3 dagen vervangen en zijn dan nog heel versleten, poetsen laat de wensen over. Tuin volledig onderkomen.
Gereisd anders in augustus 2008

dit nooit meer

dobbeni-schots, 3-8-2008

dit nooit meer

aankomst: zicht vuil,alles dicht begroeid met riet en onkruid lykt net of ook de tuinman in verlof is Eens binnen veroudert ,muf en vuil met veel stofwebben Kamer: bed viel mee, badkamer:klein ,douche en -gordyn vuil Eten: vettig duitsgetint en steeds hetzelfde zowel soep , koude en warme gerechten en dessert Drank: zeer beperkte keuze en om 22u STOP ook niet tegen betaling - lichten uit - en slapen moest je ! En tot overmaat het regende er binnen. Animatie NIETS -buiten was alles vervallen of gewoon niet aanwezig- Binnenzwembad stond droog en vuil sauna vuil en afgebroken Kan men dit een 3 sterrenhotel noemen ?? Heb al veel gereisd maar dit nog NOOIT gezien Heb dan ook myn vakantie vervroegd beeindigd

Gereisd anders in juli 2008

Bar slecht

Carlo Metten, 29-7-2008

Dit hotel is de melding van punten niet waard, nog nooit ben ik zo bedrogen in een vakatie zoals deze.

Het hotel heeft 3 sterren maar dit zijn er 6 teveel. Het eten is zo eentonig dat een koe meer variatie kent tijdens de zomermaanden. Je kon kiezen voor het onbijd kiezen tussen broodjes of broodjes of broodjes, De lunch stel al evenweinig voor en dan nog maar te zwijgen over het avondmaal. Het regent in het hotel gewoon binnen en niemand kijkt er naar percies of het normaal is. Kuisen dat kennen ze al even min, de spinnen koppen hangen overal en de dode insekten ook. Het binnen zwembad en de andere baden staan gewoon leeg, de mussen liggen er dood op de bodem. De sauna is buiten gebruik en voor de rest ligt er overal rommel. Op de pinponktafel staat en cm mos op en het volleybal net komt tot aan mijn middel. Het strand daar ben ik 4 dagen zoek naar geweest maar tot op heden niet gevonden. En kan ik nog wel even doorgaan maar mijn resterende karakters zijn op.

Gereisd met vrienden in juli 2008

absoluut geen aanrader

beerten marc, 27-7-2008

georganiseerde uitstappen zoals beschreven niet van toepassing/ sauna staat te verkrotten/ speeltuin onveilig,juist achter speletuin ligt een vervallen steiger die,vermeld word als levensgevaarlijk,maar toch vrij toeganglijk is.

bijna alle dagen hetzelfde buffet,geen noemenswaardige variaties.zwembad is prima maar bij regenachtige dagen word dit niet meer verwarmd.zeker geen aanrader zoals vermeld in reisbrochure.

Gereisd anders in juli 2008

ulleke, 25-7-2007

Onze indruk bij aankomst was iets minder maar na een dag vonden we het er best leuk. Het hotel was in orde, maar airco zou wel gewenst zijn. Het eten was goed maar wel altijd een beetje hetzelfde. De mensen waren vriendelijk (uitgezonderd de chef van het restaurant). Je hebt een prachtig uitzicht op het balatonmeer. We komen zeker nog terug
Gereisd anders in juli 2007

Van den Bosch, 12-12-2006

Niet gaan eindseizoen, mensen uitgeblust en onvriendelijk. Eten 14 dagen hetzelfde.Kinderanimatie alleen voor duitstalige kinderen,nederlanstalige werden geweerd(zat wel mee in all-in)Zit vol met oost duitsers veel bier, en ze zijn gelukkig.klacht ingediend bij reisbureau en een deel geld terug gekregen.Hotel is in slechte staat, regende binnen. Hotelfaciliteiten zijn ook beschikbaar voor buitenstaanders,daar je soms als hotelgast op het gras moest gaan zitten daar de stoelen bezet waren door mensen die niet in het hotel verbleven.Na 22 uur niets meer te krijgen van drinken ook niet mits betaling. Om 22 uur werden de mensen letterlijk naar hun kamer gestuurd. Wij hadden daar geen vakantie gevoel. We hadden het gevoel dat we op bosklassen waren.Waren nog 2 andere gezinnen die het zelfde gevoel hadden als ons zelfs duitse mensen. Dit hotel raad ik niemand niet aan.
Gereisd anders in augustus 2006

billy, 21-12-2005

Mooi hotel (laagbouw) mooi gelegen direct aan het Balatonmeer. Met zwembad en ligweide. Het menu is beperkt. Goed hotel. In de buurt is niet zoveel te doen. Het plaatsje Badacsony met restaurants ligt 20 min. lopen.
Gereisd met partner in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Badacsony in Badacsonytomaj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Badacsony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Badacsony scoort een 4.29 uit 10 op basis van 14 reviews.