Camping Balaton Eldorado

8,3

25 reviews over Camping Balaton Eldorado in het Nederlands

Prima

vakantieganger, 28-8-2017

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Het personeel is behulpzaam en bij de receptie wordt goed Engels en Duits gesproken. De plekken zijn verschillend van grootte. Wij hebben aan het meer gestaan, waar we een prachtig uitzicht hadden. Er is een zwembad, niet geweldig groot, maar prima om even af te koelen. Verder kun je natuurlijk in het Balatonmeer zwemmen. Er zijn twee steigers, dus over de rotsen klimmen is niet nodig. De bodem van het meer is modderig, je zakt echt een stukje weg, maar er waren geen stenen of rotsen onder water, dus waterschoentjes zijn niet nodig.

Er zijn twee speeltuintjes voor de kinderen, waarvan eentje naast het terras van het restaurant. Dat restaurant is trouwens prima, voldoende keuze, lekker en een aangename prijs.

Het sanitairgebouw is oud, maar wordt echt goed schoongehouden.

Wasmachine en droger zijn aanwezig (muntjes koop je bij de receptie).

Op sommige dagen een paar uur kinderentertainment, zoals luchtkussen, pony rijden of glittertattoo.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping op prachtige locatie!

Sam en Jojanneke, 6-8-2017

Camping Eldorado was voor ons een fantastische plek om lekker te ontspannen. De omgeving is erg mooi en uitzicht vanaf op camping op vulkaan en meer is prachtig!

Wij verbeleven om het tentenveld, veel ruime en zowel zon als schaduw. Zwembad is klein maar erg prettig om af te koelen. Meer is wat modderig, maar de aangelegde pieren (2x) vanaf de camping het water in, maken het makkelijk om het meer in te gaan.

Sanitair is prima en wordt regelmatig schoongemaakt.

Restaurant op de camping is een mooie extra! Lekker eten (hongaars/pizza/pasta etc.) voor goede prijs! Daarnaast komt op doordeweekse ochtenden een bakker langs waar allerlei soorten brood te kopen zijn.

Wij zijn met trein naar camping gereisd, goede verbinding! Dichtstbijzijnde grote supermarkt op circa 10km. Op 500m een mini supermarkt.

Het dorp zelf is verder vrij klein maar in Badacsony (30min lopen) is meer te beleven (toeristeninfo/fietsenverhuur/restaurants/boot etc.)

Goede aanrader voor rustig verblijf aan Balatonmeer!

Gereisd met partner in juli 2017

Camping is veel te hoog gewaardeerd

Ton van Alphen, 29-7-2017

Kleine camping aan drukke weg, de plaatsen zijn verschillend van grote maar noet slecht. Het zwembad is veroudert evenals het sanitairgebouw. Wel schoon maar de kwaliteit is ver onder de maat. De straaltjes uit de douche zijn te minimaal om je fatsoenlijk af te spoelen. Er is geen winkel meer dus smorgens geen brood. Het meer is modderig en oogt niet fris. Ik kan niet begrijpen dat mensen deze camping zo hoog waarderen. 35 per nacht boor 2 personen en een hond staat niet verhouding.

Geweldige camping

Liesbeth, 26-7-2017

Wat een mooie camping! Geweldige plaats aan het Balatonmeer. Leuke animatie voor de kinderen. Zeer schone toiletten. In tijden niet zo'n keurig onderhouden camping meegemaakt. Als je geweldige wifi wil dan moet je lekker in Nederland blijven, maar voor buitenlandse standaard prima. In Frankrijk heb we het wel slechter meegemaakt.

's Ochtends lekker vers brood tegen een prima prijs.

Fijn restaurant met schappelijke prijzen. Kortom absoluut het aanbevelen waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet meer

Henk V., 13-7-2017

We hebben een plek aan het meer. Er liggen wat rotsblokken waar je overheen moet klauteren om in het meer te komen. Dit nodigt echter niet uit want het is modderig. Er is geen watertappunt en geen waterstortplaats in de buurt; alles moet gebeuren bij het centrale sanitairgebouw. Gelukkig is de camping niet zo groot. De geweldige wifi was een reden voor ons om deze camping te kiezen. Het bereik was niet slecht maar het was er helemaal níet. Bij de receptie zeiden ze dat we het 's avond nog eens moesten proberen en als het nog niet lukte dan zou ze er morgen iets aan doen. Vandaag weer bij de receptie geweest; er is niets aan te doen maar we mochten verkassen naar een andere plek. Omdat we ook bij het centrale gebouw geen bereik hadden voelen we daar niets voor. We voelen ons bedrogen en voorgelogen. We zingen het hier wel uit maar ik denk niet dat we hier nog terugkomen en ik zal deze camping niemand aanbevelen.
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig gelegen, goed onderhouden camping.

Maresch, 31-8-2016

Vriendelijk personeel, netjes onderhouden, heerlijk restaurant, mooi uitzicht over meer.
Gereisd met partner in juli 2016

Teleurgesteld!

Else, 6-8-2016

Camping is een beetje blijven hangen in de jaren '70. Restaurant is goed en vriendelijk personeel, aan de receptie van de camping weten ze weinig of niets over de omgeving, er lagen flyers van activiteiten van 2 en 3 jaar geleden! Voor de kinderen is er weinig of niets te doen buiten het zwembad dat dringend aan vervanging toe is!

Het sanitair is gedateerd maar werd wel onderhouden.

We waren wel teleurgesteld want ik was via deze site op deze camping terecht gekomen daar het zo een leuke en gezellige plaats bleek te zijn, maar dit was voor ons helemaal niet het geval, dus zijn we ook vertrokken.

Wij begrijpen niet dat je met zo een mooie plaats aan het Balatonmeer niet meer doet als campinguitbater, hier zit zo veel meer in, SPIJTIG!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een aanrader!

Monique Meijnen, 28-7-2016

Een wat kleinere camping met alles er op en er aan. Sanitair is schoon, plekken zijn ruim en er is voldoende schaduw. De camping ligt direct aan het meer, dat aan de voeten helaas erg modderig is. Je zakt er tot aan je enkels in. Zwemmend en met een luchtbed oid is het water heerlijk, soms zelfs warm. Het campwinkeltje heeft de eerste behoeften en 's morgens vers brood. Diverse grote supermarkten (aldi, lidl en tesco) in Tapolca op 12 km. Iets dichterbij in het dorp zijn er ook wat kleinere supermarkten.

Er loopt een trein langs de camping, maar daar hebben we geen last van gehad, maar de hond van de overbuurman verdient een stroomhalsband ;)

Kortom heerlijke camping! Alles goed voor elkaar! En ook nog eens bijzonder goedkoop (wij betaalden voor een grote vrije plaats met elektra 20 euro per nacht). Aanrader voor stellen en gezinnen met kleine kinderen

Ik vermoed dat tieners zich zouden vervelen... alhoewel, er is prima gratis wifi.

Gereisd met partner in juli 2016

Verzorgd, budgetvriendelijk.

Pierre, 5-9-2015

Vier nachten op deze camping verbleven. Sanitair is basic maar proper en wordt voldoende gepoetst. Zwembad is niet té groot, maar voldoende voor kids. Omringende ligweide met een aantal parasols voor schaduw. voldoende grote plaatsen. Leuk restaurantje met gevarieerde menukaart, democratische prijzen, ook voor het ontbijt (buffetvorm). Een aanrader voor kids, regelmatig animatie (springkasteel, pony's, enz...) Ideaal, ook als doorreiscamping. Leuke ligging aan het meer.
Gereisd alleenreizend in juli 2015

heerlijk rustige familie camping

fam oosting, 21-8-2015

prachtige camping.

schoon sanitair, goed en goedkoop eten. klein maar leuk zwembadje.

Doordat de camping maar klein is heerst er een gemoedelijke sfeer. ook de receptie weet gewoon wie je bent, dit hebben wij als zeer prettig ervaren. mooie ruime plekken vooral aan de rechterkant van de camping heb je ook schaduw.

Wel is het meer zelf erg modderig. je zakt tot je knieën in de blubber. het strand naast de camping heeft zand op de bodem.dat hadden ze bij de camping ook moeten doen.

Ook de bediening in het restaurant had wel iets vrolijker mogen zijn. kortom voor ons een super camping. en komen hier zeker weer!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Balaton Eldorado in Badacsonylábdihegy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Balaton Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Balaton Eldorado scoort een 8.3 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: