Camping Minicamping Oazis-Tanya ****

9,1

82 reviews over Camping Minicamping Oazis-Tanya in het Nederlands

Fantastische camping!

Bianca, 19-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad, je word welkom geheten door Theo en Tineke, alles word duidelijk uitgelegd en Theo en Tineke willen iedereen altijd graag helpen.

Doordeweeks kan je mee-eten op de camping waar Tineke heerlijke Hongaarse gerechten maakt.

De camping is netjes en mooi verzorgt, en je kunt naar een dag heerlijk in het zwembad plonsen of genieten van een heerlijke douche!!!

Wij zijn hier al twee keer geweest en het blijft echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie locatie

Diana en Henk, 10-8-2017

Vijf dagen op de camping gestaan en goed bevallen. Theo en Tineke zijn gastvrij en de locatie prachtig. Het deed ons denken aan het Noord Hollandse duin gebied. Met.name geschikt voor gezinnen met kinderen; die zijn er ruim voldoende om ouders en kinderen een fijne tijd te bezorgen. Wij hebben er ons ook zonder kinderen vermaakt. Verse boodjes, aan de lange tafel mee eten maakt de sfeer compleet. Ondanks de mooie steden en thermaalbaden in de buurt sprak het vlakke landschap van de Poesta ons minder aan, maar dat is een kwestie van smaak.
Gereisd met partner in augustus 2017

rustige, prachtig gelegen camping

Cora, 10-8-2017

Na 2 kilometer goed berijdbaar zandpad, ligt daar de camping. Midden op de pusta.

Je wordt door Theo of Tineke welkom geheten met een drankje en een praatje. Ze weten heel veel van de omgeving.

Als je het van tevoren opgeeft kun je mee eten met de warme maaltijd op doordeweekse dagen.

Elke dag vers gebakken broodjes, netjes in een mandje onder een servet met een kort briefje van Tineke.

Sanitair is keurig schoon.

's Avonds is het al vroeg heel donker en zie je ontelbare sterren.

Voor kinderen is er een speeltuin en een zwembad

geweldige camping

Johan Bos, 6-8-2017

Met recht een oase. Prachtig gelegen camping midden op de poesta, een meer dan mooi natuurgebied met veel vogels en wild. Heel aardige eigenaren, vriendelijk, behulpzaam en veel kennis van de vele toeristische mogelijkheden en goede en goedkope eetgelegenheden in de regio. Verder is er de mogelijkheid om een echte Hongaarse maaltijd te gebruiken op de camping op doordeweekse dagen fantastisch bereid door Tineke. Echt een aanrader voor mensen die van natuur houden en rust. Wat ook positief was, was dat er een goede mix van mensen aanweizg was, kinderen, jonge ouders, middelbare leeftijd en wat ouder. Onderlinge sfeer was erg goed.

Optimaal genieten

Ren, 30-7-2017

Wat een mooie locatie en wat een ruimte! De ideale plek om tot rust te komen en voor mooie wandelingen over de poesta. Daarnaast veel leuke en interessante mogelijkheden voor daguitstapjes, een heerlijk zwembad en speeltuin voor de kinderen, goed verzorgd sanitair en de mogelijkheid om 's avonds deel te nemen aan de Hongaarse maaltijden. Kortom, alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor ons een ideale plek.

Dick Koster, 16-7-2017

Fantastische camping, ideaal met honden (puszta als uitlaatgebied letterlijk om de hoek) en gehandicapte partner (goede sanitaire voorzieningen, ook Voor gehandicapten). Heerlijke rust, enorme behulpzaamheid en gezelligheid, zelfs in een drukke maand als juli. Alleen maar tienen geven is ook weer flauw, dus als eetgelegenheid geef Ik een negen, omdat je er in het weekend niet kan eten (maar het eten op de andere dagen compenseert weer veel).
Gereisd met partner in juli 2017

Omgeving was heel mooi, maar camping viel tegen.

Francine, 11-6-2017

Je kunt er eindeloos wandelen, de omgeving is schitterend! Maar het was druk! We stonden dicht op elkaar. Bovendien kwam er vrijwel geen water uit de douche!! Een goede douche vinden we wel erg belangrijk!

Dus maar èèn nacht gebleven! Sorry Ronald!! Iets minder geweldig dan we gehoopt hadden.

Gereisd met partner in mei 2017

Toegangsweg is zandpad is zeer goed te berijden met een 8 meter lange caravan

Gereisd met partner in april 2017

Rust en ruimte, geweldig!`

Arjen, 14-8-2016

Ik kan natuurlijk een heel nieuw verhaal gaan schrijven, maar onderstaande recensies kloppen gewoon :)

Toevoeging: de wandelingen die de eigenaar heeft uitgezet zijn erg mooi. Prachtige vogels tegengekomen. Zeer de moeite waard.

Ook in de schemer met de auto, fiets of lopend over de zandpaden is aan te raden, er is erg veel wild.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Paradijs

Paul en Haty, 6-8-2016

Een fantastische ervaring. Rust, ruimte, natuur, super aardige eigenaren. Mee eten, gekoelde drankjes, zwembad. En dat midden in de poesta.

Een aanrader!

Hier gaan we zeker terug. Rust/natuur. Wandelen. Dorpen, steden. Servie dichtbij (overigens ook een aanrader). Mega Tesco supermarkt op 7 km afstand.

Kortom voor een geslaagde vakantie kun je hier naar toe gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Oazis-Tanya in Zsana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Oazis-Tanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Oazis-Tanya scoort een 9.12 uit 10 op basis van 84 reviews.