Appartement Mooi Hongarije

Mooi Hongarije

2 reviews over Appartement Mooi Hongarije in het Nederlands

Fantastisch verblijf!!

nico, 1-2-2014

ik heb het hier erg naar mijn zin gehad met mijn 2 kinderen (18 en 22) we hebben het erg leuk gehad en ons zeker niet verveeld. het uitzicht was prachtig en midden in de natuur. echt een plek om tot rust te komen. we hebben alles kunnen bekijken wat we wouden en gaan zeker nog eens terug!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

een prachtige rustige plek op het boerenland

A. van der Laan, 31-1-2014

De tijd gaat terug naar Nederland in de jaren 70tig. Het doet je aan Limburg denken met die heuvels. Het is rustig, niet gejaagd en heerlijk bij tanken. Alles zoemt, vliegt, kruipt om je heen. In de ochtend en avond staan de herten voor je huis. Niet bang maar wachten rustig af. Het Balatonmeer is vanuit hier makkelijk te bereiken. Wil je wat meer herrie om je heen dan ga je naar Siofok. Boedapest is ook een mooie stad om naar toe te gaan, als je van historie houdt.
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mooi Hongarije in Várong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mooi Hongarije zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mooi Hongarije scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.