Vakantiehuis Tisza Frísza

Vakantiehuis Tisza Frísza
Tisza Frísza

4 reviews over Vakantiehuis Tisza Frísza in het Nederlands

Heerlijke verkoeling in het luxe zwembad!

Stam, 6-8-2017

Het huisje, zwembad, omgeving e.d. was gewoon genieten!! Het enige wat wij persoonlijk misten was een goede zonwering met temperaturen van over de 40 graden!

In de nachten bleef de temp steken op circa 26 graden.. Met deze temperaturen heeft luchten 's nachts geen zin meer zoals ons werd aangeraden. We hebben het geprobeerd, maar het had totaal geen effect meer. Misschien is daarom een betere zonwering/rijdende airco een idee..(?)

Maar bovenal hebben we enorm genoten van alles!! We hebben lekker gegeten in Abadszalok, Debrecen bezocht, boodschappen gedaan in Tiszafüred en ONTZETTEND veel gebruik gemaakt van het zwembad ;-) Het zwembad werd regelmatig gecheckt, de tuin werd netjes onderhouden, en bij vragen e.d. konden we terecht bij Johan! Al met al geweldig! Het zwembad werd bij de laatste keer eruit stappen al gemist...;-) Het water had overigens een temp van 41 graden...heerlijk! Het huis TiszaFrisza is een echte aanrader voor iedereen!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wederom perfecte vakantie

Libbe, 20-9-2016

Het nieuwe zwembad is perfect. het weer is daar prachtig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Het was fantastisch om het in 1 woord te zeggen

Frans, 17-8-2016

Alles klopte, alles was aanwezig...zoals we meteen bemerkten ....een volledig ingericht huis
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig, 17-8-2015

Wij hebben hier 1 week met onze kinderen 10/12/14 jaar doorgebracht. Leuk Zwembad die de nodige verkoeling gaf.

Lekker afgelegen en van niemand last.

Huisje is ruim en leuk ingericht. Alle gemakken voorzien.

Het is daar een mooie omgeving en leuke plekjes in de buurt waar van alles kan

Aanrader is wel twee weekjes te doen want met de temperaturen die wij hadden 36 + zie je niet alles

De Fennema's

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
Sandra Meeter, eigenaar, 8-6-2016
Dank je wel voor deze review en wat leuk dat jullie komende zomer wederom van de partij zijn. We hopen dat jullie dan net zo genieten als de eerste keer. Veel plezier met en in het nieuwe zwembad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tisza Frísza in Tiszaszentimre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tisza Frísza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tisza Frísza scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.